Hlavní obsah

Parazitické já je běžnou součástí našich životů.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

991

Před pár dny jsem konečně našel název pro to, s čím už 4 roky pomáhám sobě a pak i druhým. Aby se stali víc sami sebou.

Článek

Mé předchozí pojmenování vytvářelo klamný dojem, že je to něco výjimečného. Zatímco zatím podle mých dosavadních zkušeností s více, než 50 lidmi se zdá, že parazitickými já jsme prolezlí všichni. Jen na to bohužel nemáme testy, analogické testům DNA, díky kterým jsme byli schopni odhalit, že

Naše tělo je naše jen z 10% nebo 50%.

Vědci zjistili, že asi 90% buněk v našem těle není našich, ale patří naším parazitům nebo symbiontům. Další vědci říkají, že je to 50%, ale všichni se shodnou, že váhově převažujeme, zatímco na počet buněk vítězí ti ostatní. Kdybychom se zbavili všech svých bakterií, zemřeli bychom, protože jsou bakterie „hodné“ a „zlé“. A že ty zlé nás nepřemůžou jen proto, že náš imunitní systém každý den zabíjí miliony parazitů (tedy virů, baktérií a dalších „přivandrovalců“, z nichž většina nás chce zahubit), i když nejsme nemocní. A když máme rýmu nebo angínu, náš imunitní systém pracuje mnohonásobně víc.

Ale známe to dnes už všichni: Když dostaneme antibiotika, lékař nebo lékárník nám K NIM doporučí probiotika. Aby až antibiotika zaberou a zahubí všechny „zlé“ bakterie, tak probiotika nám znovu zajistí, že ty „hodné“ bakterie se v nás znovu usadí.

Naše já chce dobro pro mě

Zatímco parazitické já chce dobro pro parazita. Které někdy náhodně je i to, co chci já. Naštěstí většina parazitických já nás nechce zabít. Většina z nich se chce jen nakrmit na nás a našem štěstí, zdraví a spokojenosti.

Všichni psychotici potvrdí, že mají hlasy, které je nutí se třeba i zabít. A těmto hlasům věří víc, než sami sobě. Co už je větší důkaz parazitického já? A přece jsou ještě lidé, kteří jsou ještě dále v (sebe) nenávisti. Ale proč by se měl někdo nenávidět? Protože to není on, kdo (se) nenávidí. To je jeho falešné = parazitické já, které ho nebo ho a ostatní nenávidí.

Parazitické já způsobuje, že dostaneme, přesný opak toho, co chceme

Takže když máte v životě přesně to, co chcete, za tolik námahy, kterou chcete, tak asi patříte k té výrazné menšině lidí, kteří parazitické já nemají. Naopak lidé, kteří jsou se vším nespokojeni, mají tolik parazitických já, že jsou oběťmi spiknutí. Ale není to spiknutí mocných, to spiknutí mají v sobě. A jmenuje se parazitické já.

A většina z nás je někde mezi. Jestli si vážíte svého života, začněte bojovat za své skutečné já. Protože tím, že nic neděláte, jen pokračujete v tom, že dáváte svůj život falešným já.
A jestli jste ezoterik a chcete se zbavit svého já, tak s vaničkou vylíváte i dítě a dosáhnete za velikou cenu maximálně toho, že budete ještě více náchylní k různým blbostem a pak se budete divit, proč druzí lidé nebudou chtít jít vaší cestou.
Zatímco lidé, kteří za svou největší ctnost považují svou svobodu, tak jsou nejméně svobodní. Protože ti, co svobodu mají, ji už nepotřebují. Zatímco ti, co nejvíc touží po svobodě, ji nemají, protože jejich parazitické já jim ji nedovolí.

Vždy když něco chcete,

zeptejte se sám sebe, kdo to chce. Jsou parazitická já, která vám odpoví pravdivě. Ve všech ostatních případech potřebujete někoho, kdo zná jejich fígly a prokoukne je.

A pak je ještě jeden způsob, jak můžete zjistit, že máte parazitické já. Když něco chcete dnes, zítra, pozítří, za týden i za měsíc, tak je velice pravděpodobné, že to chce vaše skutečné já. Ale když dnes něco chcete a zítra něco jiného, tak je téměř jisté, že aspoň jedno z vašich přání není skutečně vaše. Ale které to je, to je většinou velmi těžké poznat, protože většinou to není ani jedno z těchto dvou.

Zatím jsme rájem pro parazity

A proti těmto parazitům nepomůže žádné antiparazitikum nebo antibiotikum. Protože jsou to paraziti na úrovni psychiky. A právě o to mají větší účinek na naše životy.

Připojte se ke skupině O zdraví a vztazích

https://www.facebook.com/groups/dotazyzdravi Tam se snažíme o spolupráci klasické medicíny a vědoteriky. Vědoterika je to nejlepší a nejúčinnější z ezoteriky vybrané na základě vědeckého pozorování výsledků.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám