Hlavní obsah

Učitel nesmí myslet. Aby se žáci mohli snadněji sebepoškozovat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

994

Pan Ziegler, spoluautor nových rámcových vzdělávacích programů (RVP) pro mateřské a základní školy píše:

Článek

„Učitel by měl umět při výkladu potlačit svůj názor. I když si učitel myslí, že pohlaví jsou dvě, tedy muž a žena, dětem to musí podat neutrálně.“

Je to stejné jako by měl učitel matematiky „umět při výkladu potlačit svůj názor. I když si učitel myslí, že“ 1+1 = 2, dětem musí podat neutrální výklad, že komu se to líbí, je to 28, pro jiného -252 a pro dalšího pí na druhou.

Pohlaví není gender

Že pohlaví jsou dvě je neoddiskutovatelný fakt. Který se bohužel v řídkých případech mění na nutnost přijetí třetího pohlaví, což je téměř vždy důsledek genetické poruchy a ani jako lékař nevím o případu, kdy je toto třetí pohlaví – zjednodušeně řečeno intersex – pro nositele výhodné. Takže děti by měly vědět, že když je 10.000 lidí, tak z nich jsou jednotky až desítky lidí, kteří vyčnívají z řady. A zaslouží si úctu a dobré zacházení, ale nikoliv stavět je na piedestal.

Kdo si umí své pohlaví změnit ze dne na den, ten nechť to dokáže. Sám věřím téměř všemu (možnému), ae tomuto ne. Stejně jako 1+1 = 2 (když počítám v desítkové soustavě), tak stejně je pravdou, že mé pohlaví je buď mužské nebo ženské. Nebo něco mezi, ale to je spíš předmět patologie (nauky o nemocech) a léčby, než cokoliv jiného.

Gender je nové náboženství

O tom svědčí tato věta: „Podobně jako když jim vypráví o vzniku světa či o křesťanství, také jim netvrdí, jestli Bůh je, nebo není. “

Ale ani to není pravda. Každý člověk ví, i ten nejvíce fanaticky věřící, že svět nevznikl za 7 dní. A jak byste se dívali na učitele geologie, který „by měl umět při výkladu potlačit“ svoje vědomosti? „I když učitel“ ví, že země vznikla před více, než 4 miliardami let a místo toho řekne žákům, že  „sociální, respektive genderový řád je utvářen a vynucován autoritami a ti, kteří se mu vymykají, mohou být objektem pronásledování a diskriminace.“

Tento poslední citát je pravdivý. Právě tento pokus o vymýcení myšlení z hlav učitelů je prvním krokem k budoucí diskriminaci toho, kdo takto nebude myslet.

Přičemž zcela určitě jsou lidé, kteří se vidí opačně, než je jejich pohlaví. Ale tito lidé si zaslouží terapie a úctu, ne zohyzdění svého těla a odsouzení k trvalé neplodnosti. Což je ve skutečnosti principem „změny pohlaví“. A že se ani po amputaci pohlavních orgánů a vymodelování opačných nic podstatného nezmění, svědčí fakt, že jsou i nadále velmi náchylní k sebevraždě. Takže každý, kdo se chystá sám sobě ublížit, by měl vědět, že to nemusí dělat. Že už tak má hodně těžký život a proč si ho ještě víc ztěžovat? A úkolem psychologů by nemělo být jim zjednodušit možnost, ze které už není cesty zpět, ale naopak jim pomoci se smířit s tím, že mají jen jedno pohlaví, o které když přijdou, tak budou bezpohlavní lidé se zohyzděným tělem a s nutností brát hormony se všemi možnými důsledky po celý zbytek života.

Nejdůležitější poznání ze školy

spočívá v tom umět rozlišit vědu od názoru. A že ani vědecké vysvětlení se nemusí nakonec ukázat jako pravdivé. Třeba eugenika byla před 2. světovou válkou tou nejuznávanější vědeckou teorií. A pan Lysenko byl v SSSR uznávaný vědec, zatímco mnozí sovětští genetici na svou vášeň pro pravdu zemřeli. Takže i věda je neustále využívána k nejrůznějším účelům. A teď je k podobným účelům zneužívána i ideologie genderismu.

A naopak i pavěda se může nakonec ukázat jako pravdivá. Třeba příběh pana Semmelweisse, který nakonec skočil na blázinci, protože až moc chtěl prosadit to, co v tehdejším paradigmatu nebylo možné. A pak po objevu mikroorganismů se stal posmrtně zakladatelem antisepse a asepse, bez kterých by každá operace, i ta nejbanálnější, byla ruskou ruletou. A dnes je ukázkovým člověkem, který předběhl svou dobu a přitom v době jeho smrti byl ukázkovým příkladem podivína.

Názor je jen názor

Mohu si myslet, že gender je skutečný. A dokud se bude genderismus pohybovat na půdě názoru, tak si může myslet o svém genderu kdokoliv cokoliv. V Německu, konkrétně na berlínském nádraží Potsdamer Platz měli nedávno setkání lidé identifikující se jako psi. Sešlo se zde kolem 1000 takových lidí… tedy vlastně ne lidí, nýbrž „psů.“ Nikoho asi nepřekvapí, že účastníci mezi sebou nekomunikovali lidskou řečí, ale pouze vytím a štěkáním. Ale pro mě je to spíš ukázka lidských poruch myšlení a budoucích psychotiků, než cokoliv reálného, kromě toho, že tito lidé musí velice reálně trpět, když se takhle vymezují proti svému pohlaví.

O názorech se diskutuje.

Takže můj názor je zcela stejně důležitý, jako názor každého, kdo se vidí jako pes. A nesmí být vyloučen jen proto, že se hodně řvoucím psům nelíbí.

Zatímco o pravdě se nedá diskutovat. Prostě 1+1 = 2. Tečka. Kdo to neuznává, nezaslouží si jakoukoliv diskuzi. Protože porušil základní pravidlo vědy – pravda je důležitější, než já. Ale pak by všichni psi – lidé, museli přiznat, že jsou psi jen ve svých představách.

Kdo souhlasí s tímto názorem

Poznámka: Nejsem příznivec ani sympatizant Hnutí pro rodinu. Ale když má někdo pravdu, tak pravda v tomto konkrétním bodě je pravdou, ať už v čemkoliv jiném ji má nebo nemá. Proto také jsme založil tuto petici, aby nebyl jiný důvod, proč ji podepsat nebo nepodepsat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz