Hlavní obsah
Názory a úvahy

Politické myšlenky občana

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martin Kment

Jsem čerstvě 23letý kluk z malé vesnice na Vysočině. Zastávám liberálně levicové názory. V tomto článku vám shrnu moje názory a myšlenky, které se týkají politické situace v České republice.

Článek

Vláda

V roce 2021 ODS vyhrála volby. Sice nejsem jejich volič, ale oproti ANO je to takový andílek. Čekal jsem, že nastane konečně nějaká pořádná změna, ale zatím jsem spíše zklamán. Co taky čekat od koalice, kde najdeme pravicové (ODS, TOP 09) i levicové (Piráti). Naše země potřebuje nový vítr do plachet. Někoho, kdo to tady obrátí vzhůru nohama. Někdy si přeju, aby zde fungoval systém 2 politických stran jako v Americe. Dvě strany s velice odlišným programem, když to někdo z nich pokazí, tak je druhý směr rychle vymění. Lepší tohle než středové strany, které se jen snaží zavděčit všem a tím pádem dá každému něco, ale ve výsledku nikdo žádný rozdíl nevidí. Potřebujeme změnu a pokrok. Jinak se nikam nepohneme. Asi se dá tušit, že vláda vyčkává s případným osekávání peněz až po prezidentských volbách, jelikož kdyby to udělala teď, tak by akorát přihrála hlasy A. Babišovi. Jestli se i několik měsíců poté nic nezmění, tak je tohle převzetí moci po zlém „Andreji“ je naprosté fiasko.

Digitalizace

Již několik let čtu o tom, že se stát snaží být moderní, šetřit peníze a usnadňovat lidem život. Jenže co se pro občana za ty roky změnilo? Já jsem si popravdě ničeho nevšiml. chci občanku, řidičák (již naplánováno) v mobilu a co nejvíce věcí vyřídit se státem po internetu. Kromě Pirátů nevidím snahu u nikoho.

Česká Televize

Zrušit? Zvýšit koncesionářský poplatek? Boje o tuto veřejnoprávní instituci probíhají skoro pořád. Osobně se mi líbí, jakou kvalitu má třeba zpravodajství a obecně, že díky penězům nemusí ČT vysílat hnůj, který najdeme na Nově, Primě a Barrandovu. Což podle mě stačí jeden klasický kanál ČT 1 a taky ČT 24. Nic víc, stačí. Jen pro info, jenom provoz stanice ČT sport stojí zhruba 500 milionů ročně. K čemu? zbytečnost. Nechte lidem peníze a ať si sami objednají televizní programy, které chtějí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám