Článek
Dostala se k nám možnost koupi body kitu pro E46 GTR, volba tedy byla jasná. Vozidlo bylo nejprve potřeba připravit pro zástavbu bezpečnostního rámu dle předlohy ,, J “. Čas byl velmi neúprosný a práce spíše přibývalo nežli naopak. Bylo tedy nutno přidat do tempa, aby se plán začal naplňovat.
Další stádium představovalo napasování body kitu GTR a současně rozšíření náprav se zvolením vhodných disků, volbou rozměru pneumatik a ideálním podvozkem pro drifting. Vše bylo připraveno a nezbývalo než se pustit do kompletního lakování interiéru a exteriéru.
Další velkou otázkou volby byla motorizace vozidla, která nás zavedla až k motoru M62B44 vanos, který po menších úpravách v sobě skrývá velký potenciál výkonu po osazením turbem.
Elektroinstalaci motoru, a i celého vozidla jako vždy na jedničku zvládnul náš elektrotechnik Kuba.
Nakonec zbývalo vše dokonale smontovat, seřídit, a utáhnout, tak, aby vše fungovalo jako dokonalý stroj. Úpravě se nevyhnula ani přední náprava s kompletní změnou geometrie a v neposlední řadě proběhlo dovážení vozidla, což ve finále přineslo velmi dobré jízdní vlastnosti.
Všichni jsme se těšili na první jízdy, které nás velice překvapily poslušností E46tky.
Stále se ale potýkáme s myšlenkou přeplňování, zmíněnou již na začátku. Vše má ale svůj čas. Výkonu totiž není nikdy dost.
S pozdravem team Driftracing Motorsport.