Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 1. 10. 2004, DIU, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Hradby pevnosti v Diu, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Noc proběhla bez zvláštních příhod, včetně těch střevního charakteru, a tak jsem se ráno rozhodl otestovat střeva balíčkem sušenek a cigárkem. Test dopadl dobře, ale stejně mi nebylo nijak dvakrát, a tak jsem si na recepci dohodl, že můžu zůstat do 17.00 (snad zadarmo), což je super.

No zas tak super to nebylo, neb si za to řekli ½ taxy, ale i tak jsem byl rád. Průjem se zdál být pod kontrolou, resp. se neprojevoval, a tak jsem vyrazil na autobusák, kde již byli dva Švýcaři (Joanne a Benjamin?), které jsem potkal ráno v GH a se kterými jsem absolvoval cestu z Lehu do Manali.

Cesta do Ahmedabádu proběhla naprosto v pohodě v neuvěřitelně pohodlném autobuse se spoustou místa na nohy, kde se mi dokonce podařilo pospávat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz