Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 17. 9. 2004, HARIDWAR, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Horská scenérie v Kašmíru, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Ráno jsem vstal a šel pro lístek na autobus do Haridwaru a pak hned zpátky, abych se v pohodě spakoval, dal spršku a stačil usušit již opět „shnilý“ ručník, neb ráno chvíli svítilo slunce, a ve 12 jsem se checknul out. Šel jsem hned vedle do Forestu, kde jsem zbývající 2 hodiny zabil popíjením čaje, jídlem a studováním průvodce. Po cestě na bus jsem pro sichr koupil ještě jednu zázračnou skořicovou mastičku na paty.

Autobus měl naštěstí vysoké sedačky a číslo 11 bylo hned u předních dveří, takže a nohy bylo místa dost, ale tentokrát zase ukrutně trpěl zadek. Na autobusáku byl místní děda, který si na zádech hrdě nesl bágl Lowe Alpine, ale nohama vzhůru!!!

Vyjeli jsme na čas a svištěli si to přenádherným divokým a vegetací bujně zarostlým údolím, ve kterém jsem u řeky viděl opice a dost mě to překvapilo (asi vřešťál himalájský), do Mandi, kde byla 1. pauzička. Po půlnoci jsme dorazili na velikánský autobusák v Chandigaru, který takhle v noci vypadal jako docela pěkné město, rozsektorované podobně jako Islamabád.

Foto: matěj holub

Na rozloučenou s Manali si na chvíli našlo cestu mezi mraky i sluníčko.

Podařilo se mi i trošičku zachrupnout a v 6:30 jsme byli v Haridwaru, plného ghatů na březích Gangy jako ve Varanasí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz