Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 25. 9. 2004, DILÍ, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Jeden z altánů pro přijímání zahraničních návštěv v areálu Red Fort v Dilí.

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Poučil jsem se ze včerejší chyby a nasnídat se místo do Traveller’s Café šel do normální dhaby k nádraží, kde jsem 2 pranthy, čočku, salát a čaj pořídil za 15,- rs. Plynule jsem pokračoval o trošku delší, ale jednodušší, a ne tolik ucpanou cestou na Old Delhi Station, kde jsem dokonce našel již přistavený Ashram Express, kterým zítra pojedu. Lehátkové vozy nevypadaly špatně, tak snad bude cesta v pohodě.

Foto: matěj holub

Sloupořadí v Red Fort v Dilí

Z nádraží jsem šel k Red Fort, po cestě jsem si chtěl někde v klidu vypít colu a dát cíčko a zabloudil jsem na nějaké záhadné a strašně špinavé nocležiště, kde pod širým nebem i pod stany byly spousty charpoyí a spousty divných lidí, kteří na mně civěli jako na zjevení.

Foto: matěj holub

Ulice v Dilí u Red Fort

Red Fort je pěkná, obrovská, ale zase takový zázrak to není. I když ji postavil stejný bouzek jako Taj Mahal. Pražský hrad je mnohem lepší. Objektivně :-)!

Druhý pokus o návštěvu Jammi Mashid opět nevyšel, protože tentokrát chtěli poplatek 150,- Rs za foťák a tyto poplatky já zásadně odmítám platit, a tak jsem se otočil a šel pryč. A to jsem si kvůli tomu vzal dlouhé kalhoty!

Foto: matěj holub

Toto kolo se jen tak nerozcentruje. Dilí, Indie

Tím jsem asi zakončil svůj sightseeing v Dilí, neboť následovala netová seance, teď se půjdu najíst, dovyčistím a nakrémuji pohorky, lehce pobalím a možná dám ještě malou prochajdu po Paharganj.

Foto: matěj holub

Je libo tlumič?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz