Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 29. 9. 2004, DIU, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Kanón na hradbách pevnosti v Diu, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Ráno jsem se přestěhoval do Super Silver GH a zašel si na trh pro něco k snědku a pití. Chlápek mi dal ochutnat smažené cibulové koule, které jsem si koupil a vydal jsem se zpět k GH je zbaštit. Na včerejší průjem jsem úplně zapomněl, ale jen do okamžiku, kdy se cestou v důsledku ochutnávky připomněl. Nebyl však zase tak hrozný, a tak jsem koule v klidu dobaštil a relaxoval u TV. Udělalo se po nich nějak těžko, a tak jsem stále lenošil. Odpoledne jsem vyrazil na kole na projížďku, ale moc daleko jsem nedojel, neb průjem se opět projevil. Stále mi ale nepřipadal tak strašný, a tak jsem si k véče dal nějaké suchary z listového těsta a čokotyčinku. Vše bylo v pohodě až někdy do ranního kuropění, kdy jsem musel doslova vystřelit a průjem se změnil v totální vodičku, která ze mě teče každou chvilku bez toho, abych před tím musel něco sníst, jak tomu bylo dosud.

Foto: matěj holub

Přece si nepůjčím pevňáka, jedině fulla. Mé efestéčko neboli Full Suspension Technology, které mě věrně vozilo po Diu a okolí.

Zašel jsem si pro pití a aplikoval Ercefuryl. 1. šel okamžitě ven a druhý snad drží. Jinak jsem v pohodě, jen mám strach z 10h cesty busem do Ahmedabádu. Tak snad průjem do zítra do večera poleví.

Foto: matěj holub

Hradby pevnosti s majákem v Diu, Indie

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz