Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 30. 9. 2004, DIU, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Kanóny tu mají v oblibě. Diu, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Tak jsem litanií o svém průjmu přešel plynule do dneška, který se nesl ve znamení jeho kurýrování (zdá se, že Ercefuryl zabírá, ťuk, ťuk, ťuk), rýmy a kašle, tzn. že jsem byl celý den zalezlý jako krysa v hotelu, pil a čuměl do bedny.

Ze všeho toho jsem dostal nějakou chandru a ze všeho mě bylo tak nějak dočista smutno. Navíc v bedně dávali celkem depresivní filmy, takže mě moc nerozveselily. Až v noci na nějakém adventure sports kanálu ukazovali bouzky, jak lezou někde na Aljašce nebo v Kanadě, a to mi zvedlo náladu, ale zároveň jsem si uvědomil, jak strašně mi lezení chybí.

Foto: matěj holub

Z nedostatku lezení mi už asi kape na maják. Diu, Indie

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz