Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 7. 10. 2004, KÁTHMANDÚ, Nepál

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Ještě vzpomínka na Varanasí, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Na jedné z policejních kontrol těsně před KTM přistoupil do busu hotelový naháněč, se kterým jsem nakonec šel, neb jednak nabídka nebyla nejhorší a jesna proč se nakonec nenechat dovést do Thamelu a pak když tak odmítnout. Nakonec jsem v hotelu Kathmandu Holiday zůstal, zejména proto, že levnější pokoj se záchodem stejně neseženu a kvůli průjmu potřebuji vlastní záchod jako sůl. Taky jsem ho hned otestoval stále řídnoucí stolicí, což se mi nelíbí. Šel jsem si pro cigára a jen tak letmo po cestě checknul 2 obchody s lezeckým materiálem a pak do hotelu na střechu se najíst. Zatím ve mně polévka i nudle drží.

Foto: matěj holub

Ruch na ulici ve Varanásí, Indie

Následoval lehký scouting kšeftů s outdoorovým vybavením, které jsou plné ne příliš povedených padělků značek, jako především The North Face, Mountain Hardwear, apod. a origoš lezeckého vercajku, který je pěkně drahý. Tím, že jsou hadry či brýle Oakley padělky se prodavači vůbec netají. Bohužel jsem nenašel kšeft s použitým originál zbožím.

Nastala též akutní nutnost dát pár věcí do prádelny, tak jsem tak učinil a šel na net řešit věci doma.

Foto: matěj holub

Varanásí, Indie

Tentokrát jsem nebyl prázdný jako ve Varanasí, i když technicky vzato ano, protože jsem měl takový hlad, že jsem se z toho musel jít najíst a tentokrát důkladně, a sice vynikajícího tak 400gr. skutečného hovězího medium-propečeného bifteku do Everest Steak House, a to navzdory zuřícímu průjmu. Škoda, biftek se mi podařilo udržet jen do hotelu. Ale byl vnikající.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz