Hlavní obsah
Názory a úvahy

Zahořklost státníkova

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: MIchael Rada

Bylo sychravé ráno prvního listopadu 2014 a já jsem publikoval jeden ze svých prvních příspěvku do českého blogu psaného na platformě iDNES. To co přijde jsem však nečekal.

Článek

Článek se shodným názvem, jaký má i příspěvek dnešní, se stal nejen jedním u nejčtenějších, ale zároveň článkem s historicky nejvyšší karmou (to byla virtuální odměna pro nevirtuální autory, kteří blogy tvoří, aby na nich platformy mohli profitovat)

Článek je stále k dohledání a najdete ho ZDE

Dnes jsem si na něj vzpomněl poté, kdy jsem měl možnost absolvovat HOVOR O NIČEM, s dalším vzácným hostem, panem ONDŘEJEM HAJSKÝM. Kompletní záznam hovoru si můžete poslechnout ZDE

Důvodem byla jedna část hovoru, kde jsem hovořili o zaměstnancích státní správy a dotkli jste se i role prezidenta.

Od doby, kdy byl původní článek publikován uteklo již 9 let, je jen o měsíc mladší než společnost, kterou jsem založil ovšem na rozdíl od mého podnikání které jde stále za stejným cílem byla role PREZIDENTA, postupně oklešťována od role státotvorné a přeměnila se v pravý opak. Prezidentská období byla plná záště, jedu, lží a ponižování těch, na kterých stát stojí stejně jako ekonomika, tedy občanů. Jed šířili beztrestní.

Parlament, sněmovna i členové vlády stali se herci divadla pro chudé, kde na rozdíl od divadla pro bohaté, které se hrálo pro potěšení panstva, nejsou chudí herci, ale diváci.

Ve dvorech plných PRÁZDNÝCH hlav se rozdělují zisky a hulvátství stalo se předností stejně jako hulákání v ulicích a aplikace síly na slabé.

Když jsem si přečetl původní článek uvědomil jsem si, že po přejití vichřic hněvu v podobě Pandemie a Válečného konfliktu a s nimi spojených ztrát a změn, se vláda věcí tvých k tobě opět navrací, ó lide český.

Je možné, že jste podobná slova již někde zaslechli, a máte pravdu, já nejsem jejich autorem, jen nechám Vás a Vaši mysl, najít spojení namísto abych Vám jej předložil.

Možná Vám k tomu napomůže další ROZHOVOR O NIČEM vedený s EDITOU ARABASZOVOU, jehož záznam naleznete ZDE

Věřím, že Vás potěší, stejně jako mě, že už se mne mí zahraniční hosté a partneři neptají, kde máme prezidenta republiky a jestli ještě žije, ani mi nepřeposílají video s únikem drahého pera s dotazem, zda-li to byl fake, či-li podvod. Jediné co jsem zatím zaslechl bylo, že je dobře, že zase Český prezident navštívil jejich zemi.

Dva tuzemští prezidenti zahořkli po skončení svého mandátu, jeden zemřel dříve a ten zatím poslední nejeví se býti zahořklým. Je však tak jiným od svého předchůdce, že se může jednat jen o zdání, které klame.

I přesto mám pocit, jako kdyby něco scházelo.

Tím něčím, je ČLOVĚK, ten kterého Prezident PETR PAVEL opakovaně zmiňoval ve svých prvních proslovech po zvolení. Nenacházím ho, resp. vnímám ho jen jako přízrak v mlze, do níž se propadá. Nevidím ho ani mezi jeho poradci a tak se ptám, kde zůstal a proč.

Předminulý státník, jehož obraz je tam kam patří, vypovídá o stopě kterou zanechal

Minulý prezident, stopu nezanechal žádnou

Prezident stávající ji může zanechat.

Jaká bude záleží jen a pouze na něm samotném protože to nebudou jména poradců, lobbistů, známých i (ne)známých, ale vidět bude pouze jeho jméno a práce, kterou odvedl.

Bude-li si však chtít promluvit jako člověk s člověkem, HOVORY O NIČEM, jsou místem, kde tak může učinit, stejně jako rodiště INDUSTRY 5.0 v Plzni

Foto: MIchael Rada

Fišerova vila Plzeň

Přeji Vám všem krásný den bez odpadů a plýtvání ve všech jejich podobách, pevné zdraví a svobodu

V Plzni 11.8.2023, Michael Rada, Člověk

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám