Hlavní obsah
Nakupování

Chcete si hodinu před zavíračkou koupit pečivo? Tak to si ho musíte vylovit z popelnice

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay - TungArt7

Kdo se nedostane na nákup v dopoledních, nebo odpoledních hodinách, musí počítat s tím, že regál s tím, pro co se zrovna vydal, může být prázdný. Někdy tomu tak ale není, protože by bylo vyprodáno.

Článek

Poslední dobou nemývám příliš mnoho čas. Veškeré volno trávím rekonstrukcí bydlení a do obchodu se dostanu až večer, popadnu tam to nejnutnější a jdu domů spát. Jediný obchod, který je u nás v Aši otevřený po osmé hodině večer je Tesco, takže se většinou na večerní nákup mohu vydat jen sem.

Jak jsem se ale mohl nejednou přesvědčit, ani v Tescu se už nemůžete spolehnout na to, že tam koupíte základní potraviny po osmé hodině večer. To, co se mi ale stalo včera, už zašlo lehce za hranu. Bylo 21:00 a já si šel po odpracovaném dni koupit něco na večeři a na snídani na druhý den. Když jsem došel k pultu s pečivem, nestačil jsem se divit, všechny regály byly prázdné. Ne proto, že by bylo všechno pečivo vykoupeno, ale proto, že ho pracovníci Tesca už odepsali a vyházeli do popelnice. To vše se odehrávalo téměř hodinu před oficiální zavíračkou ve 22:00.

Rozumím tomu, že je ta práce možná nebaví a snaží se mít uklizený obchod každý den co nejdříve, ale rozhodně by se to nemělo odehrávat na úkor zákazníka a fakticky i společnosti Tesco, které svým jednáním špiní dobré jméno a kterou navíc denně připravují o zisky z pečiva, jež by místo v popelnici mohlo skončit na talíři zákazníků.

Není to poprvé, co jsem přišel ve večerních hodinách k vymeteným regálům, ale teprve včera se mi podařilo přijít právě v okamžiku, kdy pracovník úklidové firmy řádil přímo mezi regály s pečivem s popelnicí, do které házel vše, co mu přišlo pod ruce. Rohlíky, dalamánky, tvarohové záviny a další skončily nemilosrdně na jedné hromadě. Můj dotaz, zda jim připadá normální vyhodit všechno hodinu před zavíračkou, nebyl zodpovězen. Dočkal jsem se pouze jakéhosi nechápavého výrazu od pracovnice Tesca se skenerem v ruce, která pravděpodobně zrovna prováděla odpis neprodaného zboží.

Pokud jsem tedy chtěl nějaké pečivo, měl jsem na výběr takřka ze dvou možností, vylovit si něco z popelnice, nebo se odebrat k regálu s balenými chleby. Zvolil jsem druhou možnost.

Další „zábava“ přišla u pokladen. Po zaplacení nákupu jsem se odebral k pultu s informacemi, kde jsem se pracovnice dotázal, zda je normální vyhodit všechno pečivo hodinu před zavřením prodejny. Dostal jsem přibližně stejnou odezvu jako od pracovnice, která se podílela na likvidaci pečiva. Přihlížející zaměstnanec bezpečnostní agentury mi oponoval, abych so tedy zkusil tady pracovat, když se mi něco nelíbí. To byla trefa do černého, jelikož jsem právě v tomto Tescu dříve tři roky pracoval a takhle zacházet s pečivem, které by si mohl ještě někdo koupit, bych si nedovolil.

Nepatřím k lidem, kteří píší stížnosti na vedení a požadují sankce za kdejakou nesrovnalost, mám ale rád pořádek a dodržování pravidel. Kdyby Tesco nebylo jediným obchodem v Aši, kde se dá po osmé večerní nakoupit, asi bych nebyl tak naštvaný, ale jelikož to tak není a ve večerních hodinách se jinam vydat nemůžu, bylo by fajn, aby se zaměstnanci této pobočky nechovali, jako by byly po deváté už dveře zavřené.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz