Hlavní obsah
Lidé a společnost

Madonna truchlí. Rakovina jí vzala mladšího bratra s nímž protančila svět

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: https://www.instagram.com/madonna/

Tragédie se nevyhýbají ani slavným. Před několika dny zemřel na rakovinu Christopher Gerard Ciccone, mladší bratr Madonny.

Článek

Královna popu zveřejnila v pondělí na svém instagramu několik fotografií se svým zesnulým bratrem a popsala jakým způsobem byly jejich životy provázány.

Madonna i její bratr se už od mala cítili, jako by nepatřili do tohoto světa a to je spojovalo. „Byl mi tak dlouho nejbližším člověkem. Je těžké vysvětlit naše pouto, ale vyrostlo z pochopení, že jsme jiní a že nám společnost dá zabrat, protože se neřídíme statusem quo. Vzali jsme se za ruce a protančili jsme šílenstvím našeho dětství. Tanec byl vlastně takovým superlepidlem, které nás drželo pohromadě.“

Christopher měl dětství ještě o trochu složitější kvůli své sexuální orientaci, což bylo na začátku druhé poloviny dvacátého století i v Americe stále ještě tabuizované téma. Vše se začalo obracet ve chvíli, kdy přivedla Madonna svého mladšího bratra na hodinu baletu. Tvrdí, že je oba tanec zachránil: „Objevení tance v našem malém městečku na Středozápadě mě zachránilo a pak přišel můj bratr, kterého to zachránilo také. Můj učitel baletu, který se také jmenoval Christopher, vytvořil pro mého bratra bezpečný prostor, kde mohl být sám sebou, tedy gay. Slovo, o kterém se v místě, kde jsme žili, nemluvilo a ani nešeptalo.“

Protančili se do New Yorku

Madonna se relativně brzy rozhodla opustit své rodné město a zkusit štěstí jako tanečnice v New Yorku, ani zde ale nezůstala dlouho sama" „Když jsem konečně sebrala odvahu a odjel do New Yorku, abych se stal tanečnicí, můj bratr mě následoval. A opět jsme se vzali za ruce a tančili jsme v šílenství New Yorku!“

Ani New York však k sourozencům nebyl vždy milosrdný. Christopher s Madonnou však měli stále jede druhého a hlavně tanec, díky kterému se, jak sama říká, protančili z každého problému: „Vzepřeli jsme se římskokatolické církvi, policii, morální většině a všem autoritám, které stály v cestě umělecké svobodě!“ Brzy se z Madonny stala celosvětově uznávaná zpěvačka a tanečnice a ani tehdy se cesty sourozenců nerozdělily. „Na začátku mé kariéry jsme spolu tančili na jevišti až se nakonec Christopher stal kreativním ředitelem mnoha mých turné. Když přišlo na dobrý vkus, můj bratr byl jako papež, kterému jste museli políbit prsten, abyste dostali jeho požehnání“, říká zpěvačka.

I hvězda jako Madonna může mít vzor, byl jím v několika ohledech právě její bratr, se kterým bok po boku stáli proti těm, které se je snažili usměrňovat: „Vzepřeli jsme se římskokatolické církvi, policii, morální většině a všem autoritám, které stály v cestě umělecké svobodě! Můj bratr mi stál vždy po boku. Byl to malíř, básník a vizionář. Obdivovala jsem ho. Měl dokonalý vkus. A ostrý jazyk, který občas používal i proti mně, ale já mu vždycky odpustila.“

Nemluvili spolu, těžká nemoc je přivedla opět k sobě

Jako každý vztah, i tento sourozenecký měl své krize. Největší přišla v roce 2008, kdy vydal Christopher svou nejpopulárnější knihu s názve Život s mou sestrou Madonnou, v níž odkryl jisté události ze soukromí, které měly zůstat skryté. Popisuje mimo jiné například konflikty s údajně homofobním manželem Madonny. Po několika letech se ale sourozenci opět usmířili, může za to však těžká nemoc. „Stoupali jsme spolu do nejvyšších výšek, ale také se potáceli na dně. Vždycky jsme se však nějak našli a drželi se za ruce a tančili dál. Posledních pár let nebylo snadných. Nějakou dobu jsme spolu nemluvili, ale když můj bratr onemocněl rakovinou. Našli jsme k sobě cestu zpět. Dělala jsem, co jsem mohla, abych ho udržela naživu co nejdéle“, popisuje zpěvačka období před smrtí svého bratra a na závěr dodává: „ke konci už měl velké bolesti. Znovu jsme se drželi za ruce, zavřeli oči a tančili. Jsem ráda, že už netrpí. Už nikdy nebude nikdo jako on.“

Christopher Gerard Ciccone podlehl 4. října rakovině. Bylo mu 63 let.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz