Hlavní obsah
Seberozvoj

Můj život a boj o přežití

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

moje životy jsou jako fialky

Můj život je jako jeden film, co se mě hrozně líbil, co se týkalo názvu a často na to myslím a to už zase skáču přes kaluže.

Článek

Nevím, co to jsem za člověka a co jsem komu udělala, že si osud tak se mnou zahrává.

Dávno jsem už chtěla napsat něco, co by si lidé mohli přečíst a aby neházeli flintu do žita, tak jako já a rvali se s problémy, které jim život a osud nacpe do cesty.

Před 12 lety jsem měla rakovinu prsu, kdo tohle prodělal a vyhrabal se z toho, ví o čem mluvím,

prohlídky, ozařování, hormonální chemoterapie, rehabilitace běh na dlouhou trať ale dobrý.

Ale co čert nechtěl před 5 lety jsem šla vyvenčit psa 23. 12. den před Štědrým dnem a co se stalo? Prostě jsem uklouzla na chodníku a spadla na plot, to by ještě nic nebylo ale svezla jsem se po drátěném plotě a byl tam betonový sloupek .Uhodila jsem se do zátylku a ani to moc nebolelo.

Šla jsem se psem domů a potom běžela do práce na odpolední a bylo to. Ve čtyři se mě udělalo špatně a musela jsem na Emergency, kde mě zjistili masivní krvácení do mozku a následovala operace.

Hrozné čtyři měsíce bolestí a zase rehabilitace, léčení, spadlá tvář atd.

Dostala jsem se z toho a zase bylo dobře a chuť do života.

Další rána života, onemocnění, Delta na mě skočila a úplné selhání mého organizmu.

Měsíc v umělém spánku a zase na Vánoce.

Rodina v šoku a já jednou nohou v hrobě, ale andělíčci na nebíčku při mě stáli a probudila jsem se.

Bylo to se mnou těžké, halucinace, bolesti celého těla, půl roku než jsem se sebrala.

Rehabilitace, bolesti ,neschopnost sedět, chodit ale díky mojí rodině jsem to zvládla ale co dál? Nohy nesloužily a obě kolena v háji.

Tak následovala totální endoprotéza pravého kolenního kloubu.

Jsem půl roku po operaci a připravuji se na druhou nohu, vím, že to zase zvládnu a bude konečně líp a budu chodit jako dřív.

Píšu to proto, že všichni, co si myslíte, že něco nepřekonáte, tak nevěšte hlavu, podívejte se na mě, jak se snažím a jsem přesvědčená, že tu moji smůlu porazím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám