Hlavní obsah
Názory a úvahy

Kdo vlastně má na starosti pořádek a bezpečnost v ulicích?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Miloš Šafařík

Letitý vrak hyzdí a láká vandaly a zloděje.

Autovraky jako horký brambor obecní správy.

Článek

Když už jsem okolo toho autovraku chodil dlouho a vnímal jeho postupné ničení a rozkrádání, tak mi to nedalo a zkusil jsem to řešit. Nejprve jsem se obrátil na městskou policii. Odpověď zněla „Problematika autovraků nespadá do kompetence městské policie. V případě podezření na vrak vozidla mají strážníci stejné možnosti jako jakýkoli jiný občan - tedy možnost vrak nahlásit. Organizace, která tuto problematiku pro hlavní město zajišťuje, je Správa služeb hl. m. Prahy.“ Když tedy strážníci tu možnost mají, proč nekonají? Na webu Správy služeb hl. m. Prahy stojí: „Oznámení o výskytu vraku přijímají:

místně příslušné úřady městských částí,

místně příslušné služebny Městské policie HMP

Správa služeb HMP, Oddělení odtahů a vraků.“

A jsme zpátky u Městské policie, ale mohu též oslovit příslušný úřad. Napsal jsem tedy vedoucímu referátu odpadového hospodářství, čistoty veřejných prostranství a ekoosvěty. Jeho odpověď, „Vzhledem k tomu, že se agendou odstavených vozidel na pozemcích komunikací nezabývám, tak jsem Vás dostal podstoupil v rámci úřadu.“ mně tedy opravdu dostala. Zkusil jsem ještě Technickou správu komunikací, ale bez odezvy. Ukázala se ještě jedna možnost, aplikace Munipolis, tak jsem zkusil i tu. Z ní jsem ale zjistil, že dotyčný autovrak je již opakovaně „v řešení“ minimálně od dubna t.r. Nechce se mi to vzdát a to byl důvod napsat tento blog. Třeba pomůže. Odpovědné orgány si zřejmě neuvědomují, že se jedná o nebezpečný odpad a také, že autovraky podporují kriminalitu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám