Hlavní obsah
Umění a zábava

Argos - recenze nahrávky koncertu středočeských heavymetalistů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Miloš Zubr

ARGOS LIVE

Nechci být za suchoprdného nostalgika, fotra od telky a fotbalu s lahváčem nevalné kvality v ruce.

Článek
Na druhou stranu nezapomínám na muziku, která mi ještě před nafasováním občanky převrátila život naruby a nasměrovala mě definitivně k metalu jako mé celoživotní vášni. Postupem času se můj stylový záběr výrazně rozšířil, ale ke klasickému, syrovému heavy metalu se stále pravidelně vracím.
Jiří Vacek

Argos jsem doteď znal pouze jako jméno a neměl jsem povědomost, co mě čeká. Jelikož jsem osoba zvídavá, nastartoval jsem YouTube s cílem zmapovat bílá místa na své soukromé mapě tuzemského hard´n´heavy. A hle, čus Ondro! Hele sorry za mé překvapení a neznalost základních faktů, mám tě spojeného s Roxorem a samozřejmě i s Telegrafem, ale tvou kapelu jsem zvládl bez oka mrknutí ignorovat. Nu což, nikdy není pozdě dohnat resty a moment, kdy Klubofka „nastupuje do školky“, je k tomu ideální příležitostí.

Foto: Miloš Zubr

ARGOS koncert

Energie, kterou je nabité návratové album „Dej co máš“, se bez problém valila i na přítomné v čerčanské Besedě. Naživo jsou skladby z (bohužel zatím jediné) desky citelně nakopnutější, zásluhou předchozí teoretické přípravy si setu užívám v plné míře a mám (samozřejmě) klamný pocit, že je mi o třicet járů méně. Tři čtvrtě hodiny vystoupení utekly jak dospělost jepice a já bych si nechal klidně líbit ještě nějaký ten nášup.

Foto: Miloš Zubr

ARGOS koncert

Nicméně další kapely čekají, a to se nedá nic dělat. Tvrzení, že „metalový pravěk“ je vhodný tak akorát pro akce pro starší a pokročilé, respektive jako soundtrack k filmům pro pamětníky, se můžeme jenom útrpně smát. Stačí se podívat, jaká skladba publika chodí na koncerty klasických metalových kapel včetně současné generace jako jsou kupříkladu Battle Beast, Sabaton nebo mých favoritů Civil War a není o čem diskutovat. Klasická forma je nadčasová a multigenerační, a Argos budiž dalším příkladem.

Vychutnejte si celý živák této středočeské heavy metalové party ZDE

Seznam skladeb:
1. Mejdan
2. Nebe nezná vyvolených
3. Křídla Andělů
4. Ne!
5. Rytíři
6. Poslední den
7. Dej, co máš
8. Ruleta
9. Jen si běž
10. Na plnej plyn

Klubofka TV již připravuje videoklipy, ty odstartují v neděli 31.3.2024 ve 20 hodin!
Playlist klipů ARGOS Live

Foto: Miloš Zubr

ARGOS LIVE - program KLUBOOFKATV



Text: Jiří Vacek

Foto: Petr Urbanec

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz