Hlavní obsah
Knihy a literatura

Červen - Můj přečtený komínek plný emocí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Monika Škubalová

Červen se pro mě stal měsícem plným literárních zážitků, které ve mně zanechaly hluboké dojmy. Ponořila jsem se do světa tajemství, fascinujících zvířat, inspirativních cest a dojemných příběhů o hledání smyslu života.

Článek

Dovolte mi, abych se s vámi podělila o shrnutí mých knižních dobrodružství a o emoce, které ve mně jednotlivé knihy vyvolaly.

Strom čarodějnic od Eleny Collins: Tato mysteriózní a atmosférická kniha mě uchvátila hned od první stránky. Příběh Seleny, malířky utíkající před rozpadem vztahu do odlehlé chaty, se snoubí s tajemstvím sahajícím až do 17. století. Atmosféra plná napětí a tajemství mě držela v napětí až do samého konce.

Vlci od Axela Gomille: Tato úchvatná fotografická kniha mě přenesla do fascinujícího světa vlků, kteří se pomalu vracejí do našich lesů. Fotografie Axela Gomilleho jsou ohromující a zachycují krásu a sílu těchto majestátních šelem. Texty plné informací mi pomohly dozvědět se více o životě vlků a o jejich důležitosti pro ekosystém. Čtení této knihy ve mně probudilo úctu k těmto tvorům a hluboký respekt k divoké přírodě.

Mravenci - život lesního společenství od Armina Schieba: Díky této fascinující knize jsem se ponořila do mikrosvěta mravenců a s úžasem sledovala jejich dokonalou organizaci a spolupráci. 3D ilustrace Armina Schieba jsou úchvatné a realistické a umožňují nám nahlédnout do mravenčího života s neuvěřitelnou hloubkou. Kniha ve mně vzbudila obdiv k těmto malým tvorům a k jejich důležité roli v lesním ekosystému.

Tři dny, dvě ženy, jedna opice a smysl života od Karolien Notebaert: Tento inspirativní příběh Marie a její matky na cestě po Irsku mě dojal a zároveň mi dal mnoho zamyšlení. Kniha se dotýká témat jako je smysl života, síla myšlenek a důležitost mezilidských vztahů. Díky humornému a zároveň dojemnému tónu mi autorka pomohla vnímat svět s otevřenou myslí a s větším optimismem.

Zapomeňte na neděli od Valérie Perrin: Tento melancholický román mi ukázal sílu přátelství a důležitost sdílení životních příběhů. Příběh Justine a Hélène, dvou žen z různých generací, které se sbližují v domově důchodců, mě hluboce dojal. Kniha ve mně vyvolala smutek, ale i naději a víru v lidskou dobrotu.

Cukrárna Sladký život od Hannah M. Lynn: Tento romantický příběh mě přenesl do malebné vesničky v Cotswolds, kde Holly znovuobjevuje kouzlo lásky a sladkých chutí. Kniha je plná laskavosti, humoru a s trochou tajemství. Čtení mě příjemně bavilo a zanechalo ve mně příjemný pocit hřejivého štěstí.

Kočka plus pes od Jamese Pattersona a Chrise Grabensteina: Tento humorný a dobrodružný příběh o nepravděpodobném přátelství mezi kočkou Molly a psem Oskarem mě velice pobavil. Molly a Oskar se musí spojit, aby zachránili své rodiny před hrozbou zlého psa Maxe. Kniha je plná napětí, akce a humoru a je skvělým čtením pro všechny milovníky zvířat.

Červen byl pro mě měsícem plným literárních emocí. Každá z přečtených knih ve mně zanechala hluboký dojem.

A co vy? Jaké knihy jste si v červnu přečetli? Podělte se o své tipy v komentářích!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz