Hlavní obsah
Cestování

Kolín

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: My Trips

Nádraží Kolín

Návštěva Kolína

Článek

Jela jsem asi poprvé vlakem, kdy jsem musela někoho vyhodit z místa, jelikož jsem měla místenku. Myslela jsem si, že by se paní vešla, kdyby se ostatní posunuly, bohužel je to nenapadlo.

V Kolíně jsem se vydala do Futura, kde jsem si to rychle prošla, co tam mají a vydala se na obhlídku Kolína.

Jako první jsem se vydala na náměstí a do infocentra, jelikož sbírám jak pohledy, tak i turistické vizitky. Pak jsem šla kolem sokolovny ke starému židovskému hřbitovu, ke kterému se dají klíče zapůjčit v informačním centru. Po staré lávce jsem se dostala na Kmochův ostrov, kde jsem si vylezla na pidi rozhlednu Maják, je zde i dětské hřiště, a po mostě přes Labe jsem došla k zimnímu stadionu a vydala se na další rozhlednu na Práchovnu, zde se za vstup platilo myslím 20 Kč a bylo tam na to automat, takže jsem doufala, že se pak dostanu i ven. Výhled byl fajn. Pak jsem se vydala po NS Borky k dřevěné pozorovatelně, kde je taky námořnické stromořadí a k výběhu s kozičkami. Samozřejmě jsem nemohla vynechat ani sochy medvědů z pohádky Pane pojďte si hrát.

Pak jsem se vrátila do centra a šla jsem na oběd do Naivní restaurace a bylo to fajn.

Po obědě jsem se vydala na vodárenskou věž, i když jsem teda trochu bloudila, ale nakonec jsem došla k cíli. Na vrcholu Vodárenské věže je vnitřní ochoz s okny, které se nedají otevřít, a ještě jsou tam sítě, takže pro člověka, co rád fotí je to vražedná kombinace. Ale mají tam krásně udělané informační panely s místy co jsou v okolí, některé nejsou vidět. Dalším místem co jsem navštívila je místní synagoga. U vstupu dostanete informace a synagogu si prochází sami. Bohužel se v ní nedá fotit. Pak už byl čas jít na vlak do Pardubic. Cesta proběhla v pořádku.

Při druhé návštěvě jsem šla na prohlídku chrámu sv. Bartoloměje. Na prohlídku jsem šla s nějakou rodinkou, ale bylo to fajn a pan průvodce byl super.

Na něco dobrého jsem si došla do Chlebíčkárna & Cupcakes. Jelikož jsem měla ještě čas navštívila jsem i občerstvení na nádraží. Trochu nevýhodou bylo, že zde bylo málo místa na sezení. Následovala cesta zase do Pardubic, která proběhla úplně v pořádku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám