Hlavní obsah

Pardubice

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: My Trips

Pardubice hlavní nádraží

V Pardubicích se vyskytuji několikrát do roka takže to bude seznam míst co jsem navštívila

Článek

Do Pardubic jezdím z Hradce Králové většinou autobusem, protože koleje neustále opravují a jezdí místo toho autobus.

Hodně vlaků co jezdí z Pardubic jsou vlaky na Prahu nebo Olomouc, kde je většina spojů je lepší mít místenku, ale není to vždy povinné, některá místa jsou ve vlaku určená pro cestující bez místenky. Já místenku většinou mám jelikož nerada stojím a pak tam hlavně občas projíždí zaměstnanci s vozíkem s občerstvením a potřebují volnou uličku.

Co se tyče dopravy po Pardubicích jezdí zde trolejbus či autobus. O víkendu, ale moc spojů nejezdí aspoň tam kde bydlím. Většina lidí, ale jezdí na kole takže člověk s tím musí více počítat. Lístek na MHD se dá koupit buď v různých automatech nebo kartou. Popravdě nevím jestli prodávají i papírové jízdenky.

Kam v Pardubicích pro něco dobrého?

Na Třídě Míru jsem zatím navštívila Café Bajer, který má krásný interiér. Pro donutí jsem si došla do La Donuteria. Woodilo design, kde je teda i kavárna v krásném prostředí se zelenými obrazy, CoffeShop Company, který měl v létě zahrádku. Samozřejmě jsem nemohla vynechat CrossCafe, které má stejně jako po Hradci nebo Liberci i v Pardubicích více poboček. Jako další jsem navštívila Pasáž Velvet a dala si bramborový salát a řízek a nic moc teda. Jako další restauraci jsem si vybrala Nejendvorek a ta teda je nejlepší a ráda zkusím i další jídla co mají v nabídce. Cena odpovídá kvalitě, prostředí i personál je na úrovni, ale zase to není nóbl podnik a mají i zahrádku.

V Paláci Pardubice se nachází Starbucks.

Na Perštýnském náměstí jsem navštívila asijskou restauraci u Bílého koníčka, zde mají taky krásnou venkovní část, která se nachazí ve vnitrobloku.

Co se týče Fastfoodu je v Pardubicích BageterieBoulevard na náměstí Republiky, McDonald na Třídě Míru a u vlakového nádraží a další.

Nakupování

Palác Pardubice - zde se nachází spoustu obchodů a služeb - DmDrogerie, Tiger, Intersport, Tesco - bohužel už bez F&F.

V nákupní zóně na Poděbradské ulici najdete Pepco, Kik, Tedi, Action, Sportisimo, Decathlon a mnoho dalších krámků.

Kam ještě?

Vypravila jsem se do čtvrti Nemošice, kde je to taky krásný. Podívat se kde se koná Velká Pardubická i když jen přes plot :-). Na hřbitov, kde mají krásné krematorium. Samozřejmě nejvíce prochozené mám Perštýnske náměstí se Zelenou bránou, náměstí Republiky a Třida Míru.

Určitě stojí za návštěvu Tyršovy sady, zámek Pardubice, park na Špici, koupaliště - které se rekonstruuje, tyto místa jsem navštívila v minulých letech. Památník zámeček, Institut Paměti národa Pardubice - kde jsem zatím nebyla.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám