Hlavní obsah
Cestování

Zákupy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: My Trips

Zámek Zákupy

Výlet do Zákupy

Článek

Jela jsem z Liberce vlakem. Z nádraží jsem se vydala po modré turistické značce kolem kostela sv. Fabiánská a Šebestiána. Kostel se musí obejít a ze strany od hřbitova, ale je zde mříž, takže jde jen nakouknout. Pak už mé kroky směřovaly na zámek. Bohužel zahrada byla zavřena. Přes zimu funguje pouze Zimní okruh, ale je moc krásný. Prochází několika pokoji, kaplí, kuchyní a bytem lesního rady. Vstupné bylo 200Kč a na prohlídce nás bylo asi 8. V prostorách zámku se dá fotit.

Bohužel u zámku už nejsou a ani nebudou medvídci. Je zde pouze jeden vycpaný.

Po prohlídce jsem se vydala ke Klášternímu mostu a opuštěnému kapucínskemu klášteru. Na náměstí Svobody, kde se nachází morový sloup a Eduard Held muzeum, zde jsem teda nebyla.

Na oběd jsem si zašla do restaurace V Podzámčí, kde jsem si dala řízek s kaší a bylo to docela dobré.

Zákupami prochází taky NS Zákupy, která začíná u základní školy, v létě zde funguje přírodní koupaliště.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám