Hlavní obsah
Seberozvoj

Mnohatero

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Jsem vykradač hrobů, transformuji vše, co jsem uslyšel, zažil a promyslel do svých proslovů, nevyznávám žádné náboženství, věřím ve velikost lidství.Dnes dovolím pochopit složitosti a důležitosti mého výkřiku.

Článek

A také pochopíte, proč je pravdou výrok, že bůh je všade, a tak je nejjednodušší hledat ho uvnitř sebe. Uvědomíte si, že i když mluvíte tam nahoru k Němu, promlouváte vlastně k sobě, abyste se polepšili, abyste hledali a našli.

Mnohatero

Neprosím o zázrak pane,ale o sílu pro všední život. Nauč mne umění malých kroků.

Učiň mne zvídavým, vynalézavým a vstřícným, sebejistým ve správný čas.

Obdař mne jemností citu, abych uměl odlišit prvořadé od druhořadého.

Dej mi disciplínu, abych svůj život nepromarnil v polovičatosti.

Objasni mi, že snít o budoucnosti a minulosti ničemu nepomáhá, pomoz pochopit, že podstatné je pouze to, co právě je.

Vysvětli mi, že neúspěchy a porážky jsou tu k tomu, aby nás poučily a pomohly nám dozrát.

Připomeň mi, že srdce se často staví proti rozumu, a sešli mi v pravý okamžik toho, kdo mi s láskou řekne pravdu.

Dej mi chléb každodenní pro tělo i duši.

Projev svou lásku, přátelské gesto a aspoň tu a tam náznak, že jsem užitečný.

Dej, abych dokázal čekat, ať vždy tebe i ostatní nechám domluvit, to nejdůležitější si člověk neřekne sám, to už bylo někdy někde řečeno.

Ty víš, jak moc potřebuji projevy přátelství, dovol, abych dorostl, dozrál a zasloužil si tuto nejkrásnější, nejtěžší, nejlidštější, nejriskantnější, nejniternější a nejněžnější záležitost života.

Chraň mne před strachem, že promarním svůj život nekonáním.

Nedej mi to, co si přeju, ale to co potřebuji, ,,nauč mne umění malých kroků“.

Vnukni mi, kde mohu zanechat balíček dobra pro ostatní.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám