Článek
Byl jsem předem telefonicky objednán, takže přidělený pracovník zcela jistě znal účel moji návštěvy. Prvních 20 minut se pracovník této banky snažil neúspěšně oskenovat můj občanský průkaz za pomoci údajně nefungujícího scenérie. Na moji řadu následně občanský průkaz okopíroval na kopírce a to i přesto, že jsem byl v minulosti klientem této banky a všechna moje data, včetně údajů v občanském průkazu byla stále aktuální. Následně se pracovníků této banky nedařilo do smlouvy natáhnout potřebná data. Přidělený pracovník banky se neustále radil se svým pravděpodobně zkušenějším kolegou a občas jsem musel čekat, až jeho kolega bude volný a nebude v komunikaci s jiným klientem. Několikrát jsem pracovníka upozornil, že v jiné barvě založení účtu je mnohem rychlejší. Dotyčný pracovník mě zcela odzbrojil poučením, že když přijdu uložit 25 milionů (já jsem potřeboval založit termínovaný vklad jen na 2,5 milionu), tak bude se mnou jednáno mnohem lépe ! Mimo tyto zásadní vady, které doprovázeli založení účtu, chyběl ze strany pracovníka banky informační servis k tomuto produktu. Založení běžného účtu v návaznosti na založení termínovaného vkladu trvalo přesně 2 hodiny a 2 minuty ! Co k tomu dodat, když pracovník banky mi sdělil, že ho taky netěší tak dlouho zakládat účet !