Hlavní obsah

Americe došly osobnosti. Show must go on

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Navrátil Stanislav

„Mimochodem jsem hrdý na to, že jsem, jak už jsem říkal, první viceprezidentkou, první černošskou ženou… která sloužila s černošským prezidentem,“ řekl Biden. Je smutné, že demokraté nechali tohoto vetchého staříka trápit kandidaturou tak dlouho.

„Odkaz prezidenta Bidena je skutečně nevídaný v moderním období. Už v jednom funkčním období překonal odkaz mnohých prezidentů, kteří sloužili období dvě,“ řekla Harrisová. „Říkám jí ‚Laffin‘ . Viděli jste, jak se směje? Je šílená.“ řekl o ní Trump

Článek

Zdroj:https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/789706/biden-znovu-sokoval-jsem-hrdy-na-to-ze-jsem-prvni-cernosskou-zenou-prohlasil-v-radiu.html

https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/zive-vyjadreni-kamaly-harrisove-351323cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám