Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

„Ano, chtěl jsem podvádět, abych zlepšil náš vztah,“ vysvětluji partnerce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik

Nevěra nemusí být špatná věc. Může prospět vztahu. To jsem se snažil vysvětlit i své partnerce.

Článek

Lež má krátké nohy a daleko nedojde. I když se sebevíc snažíte něco utajit, nakonec se na to stejně přijde. A je úplně jedno, o co jde. V mém případě to byla nevěra. Profil na seznamce, chaty s dívkami, osobní schůzka. I když jsem dělal vše proto, aby všechno proběhlo utajeně a diskrétně, partnerka mi na to přišla. A pochopitelně na mě uhodila.

Nezapíral jsem

Když už se to provalilo, nebyl důvod zapírat. Očividně toho věděla dost, a tak jsem to přiznal. Vysvětlil jsem jí, že k ničemu skutečně nedošlo – šlo pouze o seznamování, psaní a jedno jediné rande v kavárně. Žádné další schůzky, žádné intimnosti. Dohromady vlastně jenom pár hodin víceméně nevinné konverzace. I to ale bylo na mou partnerku moc. A chápu ji. Nikdo nechce, aby ho druhý podváděl. I já bych byl velmi špatný z toho, kdybych byl na jejím místě.

Proč? Abych zlepšil náš vztah

Čekal jsem, že tahle otázka přijde. A taky přišla. Ptala se, proč jsem se rozhodl hledat si jinou ženu, proč jsem se rozhodl ji podvést. I tady jsem byl upřímný, i když jsem věděl, že ji to překvapí, že to možná nepochopí, že jí to bude divné. Řekl jsem jí, že jsem chtěl bokovku, abych zlepšil náš vztah.

Zní vám to taky divně? Chápu. Ale představte si, že se denně vracíte domů s pocitem, že vás čekají hádky a konflikty. Že si tam moc neužijete zábavy ani vlídného slova. A o nějakých intimnostech nemůže být řeč. No, řekněte sami, není nakonec lepší mít někoho, s kým si užijete příjemnou hodinu nebo dvě, a potom spokojený, usměvavý a milý přijdete domů, kde budete normálně fungovat?

Jo, stojím si za tím

Fajn, chápu. Někdo to řeší fyzickou aktivitou, jiný má koníčky, další jde do hospody. Všude tam se člověk může odreagovat, přijít na jiné myšlenky a nechat tělo vyplavit nějaké ty serotoniny – hormony štěstí. Ale pořád tam chybí nějaká ta lidská náklonnost, fyzická blízkost.

Ne, nevidím opravdu nic špatného na tom, hledat si milenku, se kterou bych strávil příjemné chvíle. A potom spokojený přišel domů, kde by naše soužití mohlo fungovat lépe, i když k sobě už nemáme tak blízko jako dřív. Chápu, že dozvědět se o nevěře musí být šok, ale když všechny jiné pokusy o zlepšení vztahu selžou, co jiného se dá dělat? A jen pro zajímavost – nevěrných svému partnerovi je 37 procent zadaných obyvatel Česka. Takže se to pomalu stává běžnou věcí…

Anketa

Byli jste někdy nevěrní?
Ano
0 %
Ne
100 %
Celkem hlasovali 2 čtenáři.

Zdroj: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/celkem-37-procent-zadanych-cechu-a-cesek-je-ci-bylo-nevernych-svemu-partnerovi_201605171404_mkopp

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz