Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Čtyři rande a jsem o pár tisícovek lehčí, ale stále bez ideální partnerky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik

Párkrát si vyjdete na rande a zjistíte, jaký zásah do vašeho rozpočtu seznamování je.

Článek

Seznámit se lze různě. Osobně na různých společenských, kulturních nebo sportovních akcích. Seznámit vás ale mohou i kamarádi, či lze vyrazit na různé organizované seznamovací akce. Také však existují seznamky. Jednoduchý způsob, jak vybírat ze stovek potenciálních partnerek. Když dojde ke shodě a komunikace se vyvíjí dobře, je na čase domluvit si rande.

Kafe je nuda

No jo, ale kam ji pozvat, kam ji vytáhnou? Většině chlapů asi bleskne hlavou kavárna. Kofeinový nápoj, možná zákusek a hodina povídání. Jasně, fungovat to může a dohromady to vyjde na pár stovek. Ale není to tak trochu nuda, tuctové, obyčejné rande? Je, a proto já vymyslím něco jiného, originálnějšího, abych trochu zaujmul. Tak jsem do toho šel po hlavě.

Kam půjdeme?

Tak jsem začal přemýšlet, abych byl přece jenom trošku originální. No, nakonec to žádný velký etalon originality nebyl, ale pořád lepší než to kafe. S jednou jsme vyrazili na venkovní food festival, s druhou do divadla, s třetí na komentovanou pěší prohlídku městem a se čtvrtou na koncert.

Musím říct, že jsem byl na sebe hrdý. Je to vcelku zajímavé, není to nudné, není to tuctové. Se všemi jsme si užili fajn den nebo večer. Rozhodně to strčilo do kapsy sezení nad hrnkem s černým nápojem a mlékem.

Kolik že to stálo?

Považoval jsem za vhodné, že když už jsem tuhle aktivitu vymyslel, že budu také ten, co zaplatí. Považuji za symbol gentlemanství, že muž, který ženu na rande pozve a také ho vymyslí, to zároveň i zatáhne. No, je fakt, že s ohledem na tyhle mé životní postoje jsem si to měl radši přepočítat předem.

Nutno dodat, že všechny se mnou randící ženy se vždy automaticky nabízely, že půjdeme na půl, že si každý zaplatí svůj podíl, nebo že na zábavu se mnou alespoň přispějí. Ale ne, já jsem trval na svém. Můj program, mé gentlemanství, moje platební karta.

Tisícovky fuč

Sečteno, podtrženo, čtyři rande za mnou, sympatie nebyly takové, jak jsem očekával, na nějaké budování vztahu to moc nevidím. Co ale vidím je, že se mi z účtu „ztratilo“ několik tisícovek. Ano, byla to zábava, stálo to za to, nebrečím. Ale jestli to tímhle tempem půjde dál, budu vydělávat jenom na ta svá rande. Už asi vím, proč se jiní muži drží při zemi a radši zvolí kafe a dortík, který vyjde na tři stovky za oba. Ještě pár mých originálních schůzek a budu to muset také přehodnotit. Buď moje nápady, nebo mé ortodoxní postoje k prvnímu placení.

Anketa

Kdo má platit na prvním rande?
Vždy muž
42,2 %
Vždy žena
5,8 %
Vždy napůl
6,8 %
Záleží na vzájemné domluvě
45,2 %
Celkem hlasovalo 206 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz