Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nainstaloval jsem seznamku a myslel si, že jsem na stránkách pro dospělé

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik

Chápu snahu žen zaujmout. Ale opravdu musí jejich fotografie vypadat, jako by byly focené pro pánské magazíny?

Článek

Často čtu a slyším, jací jsme my muži nevychovaní. Jak skrz seznamovací aplikace chceme ženy dostat do postele a jak jim bez vyzvání posíláme fotografie svého nádobíčka. Chtěl jsem nám mužům trochu napravit reputaci, a tak jsem si seznamovací aplikaci taky nainstaloval. A nestačil jsem se divit, koho a v jakých pózách tam uvidím.

Je to vážně seznamka?

Chvíli jsem dokonce přemýšlel, jestli jsem si opravdu stáhnul správnou aplikaci. Zda jsem nekliknul špatně a nejsem na nějaké erotické seznamce 18+. Ale ne, byl jsem tam, kde jsem chtěl být. To jen ženy ve svých profilech vypadají jako modelky z pánských časopisů nebo webů s explicitní tématikou.

Jenom je tu jeden rozdíl – ty v časopisech a na internetu jsou často hezčí. Nechci znít povrchně, ale zdá se mi, že ženy, kterým příroda nenadělila tolik krásy, nebo jsou v určitém věku, se snaží zapůsobit jinak. Ano, správně tušíte – nahotou.

Jste trapné

Pochopím, když se ve spodním prádle, s našpulenými rty, vyfotí u zrcadla nějaká dvacetiletá dívka. Je mladá, hezká a všude kolem sebe vidí, že je to normální. Její vrstevnice dělají to samé, na internetu je to samá influencerka ukazující prsa a zadek. Taková dívka si prostě myslí, že je to v pořádku. A tak ukáže víc než jen odhalený kotník.

Ale že to má zapotřebí žena ve věku kolem čtyřiceti let? Vždycky jsem si myslel, že ženy zrají jako víno. Sice je na nich věk vidět, postava už není dokonalá, ale umí to kompenzovat svým šarmem, elegancí a stylem. Očekával bych, že se z mladého děvčete stane šarmantní žena, za kterou se každý otočí. Ale chyba lávky.

Žádná elegance, žádný vkus. Opak je pravdou. Lascivní pózy, vyšpulené rty, fotky ve spodním prádle, prsa vystavená v plavkách. Ne, nejsem žádný puritán, který by před nahou ženou zavíral oči. Jen si myslím, že každá žena by měla mít vkus, sebevědomí a být v první řadě elegantní.

Tak se nedivte

Milé dámy, kterých se to týká – nemůžete se pak divit, že se k vám muži chovají jako prasata. Pokud je vaším cílem zapůsobit na ty nejnižší pudy a vystavujete se jako lehké zboží, nedivte se, že to vyvolává adekvátní reakci. Neříkám, že je to správné, ale celkem chápu, co se odehrává v hlavě průměrného muže, když se mu na telefonu objeví čtyřicetiletá žena vystavující prsa a hýždě ve spodním prádle. Taky by mě napadlo, že taková žena chce „jen to jedno“.

Nechci obhajovat nevhodné chování některých mužů, ale po nainstalování seznamovací aplikace musím říct, že v tom nejsme až tak nevinní. Tedy, alespoň já – když vidím ženu v lascivních pózách, které se nehodí k jejímu věku ani postavě, nedokážu si představit, že bych ji pozval na rande s úmyslem budovat normální vztah. Oslovil bych ji opravdu jen tehdy, kdybych hledal někoho jen na jednu noc.

Anketa

Máte v telefonu seznamovací aplikaci?
Ano, mám
12,3 %
Ne, nemám
87,7 %
Celkem hlasovalo 73 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz