Hlavní obsah
Hobby a volný čas

„Ohřát vodu a zatopit by tady neuškodilo,“ napsal jsem provozovateli bazénu

Foto: Freepik

Vyrazili jsme se synem do bazénu. Po deseti minutách jsme však odešli a žádali vrácení vstupného.

Článek

Co očekávám v krytém plaveckém bazénu? Především komfort, za který platím. K tomu patří nejenom čistá voda a dostatečná hygiena, ale také vhodná teplota. Ne, nevyžaduji podmínky jako v tropech ani termální vodu. Když ale člověk jde do bazénu s dítětem, tak nějak očekává, že potomek nebude už po deseti minutách drkotat zuby v ledové vodě a chladném vzduchu.

Tak na shledanou

Přicházíme do bazénu a vstupujeme do sprch. Mačkám tlačítko a z trysek vyprskne ledová voda, až oba uskočíme. Čekáme desítky vteřin… nic. Čekáme víc než minutu… stále nic. Zkouším jinou sprchu – stejný výsledek. Žádná teplá voda, jen studená. Tak to holt bude bez umytí, protože ve sprchách očekávám teplou vodu jako doma.

Vstupujeme do areálu bazénu a okamžitě cítím, že vzduch není nijak teplý; naopak, je tam chladno. Rychle tedy skáčeme do vody, která nás zchladí ještě víc. Chvíli si hrajeme, sjedeme tobogán, ale když vidím, že synovi drkotají zuby, zamíříme do páry, abychom se zahřáli. Následně se vracíme do chladného prostoru, a protože nechci absolvovat tenhle kolotoč znovu, jdeme zpět do sprch – a rovnou domů.

Chceme vrátit peníze

Opět se nesprchujeme, protože voda je stále ledová. Odcházíme a u recepce se dožaduji vrácení vstupného. Studená voda ve sprchách, chlad v bazénové hale a ledová voda v samotném bazénu mi připadají jako dost pádné důvody. Podle recepční je ale vše v pořádku a o vrácení peněz musí rozhodnout vedení.

Žádnou konkrétní reklamaci se mnou nesepíše a radí mi obrátit se výhradně na e‑mailovou adresu, což hodlám udělat hned, jak dorazíme domů. Jen doufám, že pobyt v takovém chladu nebude mít další následky v podobě nastupující nemoci.

Ohřát vodu ve sprchách a zatopit by neuškodilo

Sedám k počítači, sepisuji průběh naší návštěvy, přikládám naskenované účtenky za vstupné a požaduji vrácení peněz na svůj účet. Navštívili jsme mnoho bazénů a nikde, opravdu nikde, nebyly podmínky tak žalostné jako tady. Dokážu tolerovat technickou závadu, ale recepční tvrdila, že je vše v normálu. Jestli je tohle standard, pak vážně nevím, komu to přijde přijatelné.

„Ohřát vodu ve sprchách a zatopit by neuškodilo,“ uzavírám svůj rozhořčený e‑mail s žádostí o vrácení peněz, protože naše návštěva nejenže nesplnila očekávání, ale dokonce skončila předčasně.

Hle, ono to jde

Omluva, peníze na účtu a přislíbení kontroly daných věcí. To mě utvrdilo v tom, že zřejmě nešlo o běžný stav, když vedení bazénu moji reklamaci vyřešilo takto vstřícně. Jsem tedy zvědav, zda se něco změní. Dáme tomuto místu ještě jednu šanci – bude druhá a v případě nespokojenosti také poslední. Konkurence je dost, a tak člověk nemusí snášet podmínky, které mu nevyhovují.

Anketa

Navštěvujete kryté plavecké bazény?
Ano, navštěvuji
33,3 %
Ne, nenavštěvuji
66,7 %
Celkem hlasovalo 9 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz