Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Pochop, že nehledám druhou matku pro syna. Jen zábavu, když jsem bez něj

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik

Co je nepochopitelného na tom, že se prostě nechci vázat? Že i když mám syna, nehledám mu náhradní maminku. Proč mnou ženy kvůli tomu opovrhují? Každý má ve svém životě jiné cíle a plány.

Článek

Online seznamky jsou místa, kde se může seznámit kdokoliv s kýmkoliv. A to doslova. Pokud jste někdy na nějaké populární seznamce byli, jistě víte, že je tam opravdu velký výběr možností. A tím myslím i jednotlivých kategorií. Klasika v podobě „ona hledá jeho“ nebo „on hledá ji“ nikoho nepřekvapí. Najít však lze i páry hledající muže či ženy, nebo samostatné jedince hledající pár. Prostor dostávají i lidé s různou sexuální orientací. A teď nemyslím jen lesby a gaye, ale spíše osoby „různých pohlaví“.

A vybrat si lze také cíl samotného seznámení. Někdo hledá vážný, trvalý, plnohodnotný vztah. Jiný zase kamaráda na psaní, další parťáka třeba na sport, nebo kulturu. A je tu také kategorie nezávaznějšího seznámení. Tu jsem zvolil já.

Jsi fajn, ale proč…

První kategorie žen, na které jsem natrefil, jsou ty nechápající. Takové, kterým se zdám sympatický. Jak s ohledem na svůj vzhled, tak s ohledem na těch několik vyměněných textových zpráv. Ale prostě nechápou, jak mohu hledat jen nezávaznější charakter vztahu a nechci se hrnout do něčeho extra vážného. Snaží se mě lehce naťuknout, jestli bych nechtěl přehodnotit své priority. Ne, nechtěl…

To by se líbilo každému…

Tahle kategorie žen je naprosto mimo mé chápání. Prý, že to, co chci, by se líbilo každému. Jenom zábava a žádné starosti. No tak potom sám nechápu, že je problém. Z jejich odpovědí chápu, že by se jim to líbilo také, ale z nějakého, pro mě nepochopitelného důvodu, se chtějí mučit v klasickém vztahu, aby měly i problémy, krizové situace a já nevím co ještě. No, jak říkám, tohle nechápu.

Chtít to zadarmo…

Tahle kategorie žen mě zcela udivuje, patrně si o sobě myslí, že jsou něco víc. Tedy, že jsou zcela unikátní, výjimečné a bez nich by chlap ani nedokázal existovat. Jejich argument je prostý. Pokud chlap chce sex, má si zajít do veřejného domu. Ne si chtít užívat zadarmo. No, já do dneška myslel, že milování přináší oboustranné uspokojení a vzrušení a je příjemné oběma. Teď vidím, že tyto ženy mají své patrně zcela výjimečné tělesné ústrojí jenom na to, aby trochu ulevily nám mužům. A sami z toho nejspíše nic nemají.

Má mít oba rodiče…

Geniální úvaha, která kulhá na jednu nohu už ve chvíli, kdy je vyřčena. Tahle skupina žen se mě snaží přesvědčit o tom, že dítě má mít oba rodiče. Asi si neuvědomují, že můj syn oba rodiče má. Jsme rozvedení, takže má mámu i tátu, jenom nežijí spolu. Dokážou tyhle chytré ženy pochopit, že v případě vztahu s nimi, by najednou dítě nemělo „oba“ rodiče, ale byly by tu tři dospělé osoby? Tedy táta, máma a druhá máma.

Líbí se mi to…

Jestli bych měl vytvořit pomyslného vítěze, je to právě tato skupina seznámení chtivých žen. Na první pohled se jim zdá můj přístup jako progresivní, dobrý nápad. Píšeme si, sejdeme se, začneme se scházet pravidelně. Ale dříve nebo později to nastane. Věty jako „mám také dcerku v podobném věku, mohli by se seznámit s tvým synem“ nebo „ráda bych s tebou a tvým synem vyrazila na společný výlet“ jsou prvotním impulsem k ukončení našeho mileneckého vztahu. Ta žena ho od začátku nechtěla, ale na rozdíl od všech ostatních to dotáhla tak daleko, že se mě vážně pokusila změnit. Lstivě a falešně.

Co je psáno, to je dáno

Proč je proboha pro některé ženy nepochopitelné jednoduché pravidlo, že co je psáno, to je dáno. Seznamka není povinná, mohou tam být, ale i nemusí. Mohou si s někým psát, ale není to nutné. Pokud jim můj návrh nevyhovuje, ať jdou dál a hledají jiného. Nebo si myslí, že právě ony jsou tak super, že si s omluvou kleknu a začnu vztah přesně tak, jak si ho ony vysnily? Hahaha!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz