Hlavní obsah
Obchod a průmysl

Začíná akce, pojďme se postavit do fronty před obchod, ať jsme tam první

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik

V den, kdy začínají slevové akce, je vhodné jít nakupovat později. Mohli byste přijít k úhoně.

Článek

Byli jste někdy na nákupu ráno, když supermarket otevírá? V průběhu týdne to není nic extra zvláštního. Před vchodem pár lidí, kteří zrovna jdou nebo jedou kolem a jdou si koupit svačinu. Ale jeden den v týdnu je to jinak. A který den to je? To záleží na tom, v jakém dni v konkrétním obchodním řetězci začínají slevy. Potom se před vchodem děje něco nevídaného.

Ano, byl jsem tam taky

Jak to vím? Přiznám se bez mušení, byl jsem tam také. Ale ne kvůli tomu, abych se s někým porval o papriku v akci. Jel jsem od lékaře, a tak jsem se chtěl stavit pro čerstvé pečivo. Obchod otevíral za 10 min a přišla mi hloupost jet domů a potom tam znovu chodit. Zajel jsem na parkoviště, zastavil a čekal, až se otevřou dveře. A pozoroval ten neuvěřitelný mumraj.

Co se děje?

Už při příjezdu na parkoviště mě zarazilo, kolik lidí už se svými vozíky postává před vchodem. Do otevření zbývalo zhruba 10 minut. V tento čas tam už byla slušná fronta lidí s vozíky. A další přicházel a přicházeli. Někteří se snažili nenápadně předběhnout, ale bystrými nakupujícími byli hned posláni na konec fronty. Pořádek musí být. Čekal jsem, zda vypukne nějaká hádka, nějaký konflikt a dojde na pěsti, ale bohužel, nedočkal jsem se.

Obchod v obležení

Minuty ubíhají a z malé fronty už se začíná dělat poměrně slušný trychtýř, jehož ústí se nachází u otevíracích dveří obchodu. Blíží se čas otevření, nervozita stoupá a je vidět, jak se dav snaží sunout blíž a blíž. A potom to nastává. Odbíjí sedmá hodina, dveře se otevírají. A dav se rve dovnitř. Vstříc novému slevovému týdnu, doufajíc že na ně ještě něco zbude.

Tak si v klidu vystoupím, zamknu auto a váhavou chůzí vyrážím do obchodu. A tam je to slušný mumraj. Podle pohybu lidí je jasné, že nejvíce slev je u ovoce a zeleniny, u vajec a u mléka. No, čekal jsem to trochu divočejší, ale žádné volání ochranky se nekoná. Jen se trochu stydím sám za sebe. S těmi osmi bagetami, balením salámu a sýru si připadám nepatřičně. Podivně mezi těmi, kteří mají ve svých košících plata vajec, kartony mléka a několik kilogramů sortimentu ovoce a zeleniny.

Anketa

Chodíte v den slevových akcích na otvíračku?
Ano, vesměs pravidelně
6,5 %
Párkrát ano
12,9 %
Ne, nemám potřebu
80,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 31 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz