Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nahota na prodej aneb osobnosti na lovu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Nestyda

Když vládne touha

Místo pozdravu mi pošlou svojí výbavu. Co čekají? Že jsem nikdy nic podobného neviděla? Že okamžitě pošlu své telefonní číslo? Směju se tomu zvířecímu pudu.

Článek

Lidé soudí druhé jen podle svých předsudků.

Někdy mi to přijde vtipné. Můj instagramový profil v mnoha lidech vzbuzuje dojem, že jsem zboží. Málokdo to chápe jako formu umění, určité seberealizace a zábavy.

Někdo mě zná jako příležitostnou herečku, někdo obdivuje mou tvorbu a ti ostatní sledují jen mé polonahé tělo v domnění, že si ho mohou na chvíli koupit. Baví mě pozorovat reakce všech zmíněných skupin.

Mám nespočet fotografií mužských přirození, které mi sami poslali, aniž bych to chtěla.

Také mě překvapila skutečnost, že mnoho známých osobností má ke mě důvěru, že budu diskrétní, když naváží komunikaci. Ta samozřejmě v 90% vede k návrhu na nezávazné setkání a sexuální relaxaci. Brzy zjistí, že z toho nic nebude.

Nejsem snadná kořist, kterou potkalo štěstí, že týpek z televizní obrazovky a titulních stránek časopisů si chce užít. Šlápnutí vedle těžce nesou a pak přijde strach, že ukážu bulváru společnou komunikaci a fotografii jejich údu.

Tak se odmlčí a zruší sledování profilu.

Je pravda, že v minulosti jsem měla pár známostí z tohoto okruhu lidí, ale to byla naprosto jiná situace a románek vznikl za úplně jiných okolností. Vždy to zůstalo jen mezi námi a já neměla potřebu to křičet do světa, abych se zviditelnila nebo jim ublížila.

Mám sbírku krásných chvil, vzpomínek a jednu vyléčenou pohlavní nemoc.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám