Hlavní obsah

Jak jsem slepě důvěřoval servisu

Foto: Ostravsky Ostravak

Díky víře, že v případě poruchy ti pomůže autoservis nabízející své služby na internetu, který bude mít standartní podmínky, co se týká ceny za své služby, jsem zaplakal nad výdělkem.

Článek

31.8.2025 jsem nenastartoval svůj Opel Insignia a pod autem se objevila loužička nafty. Zavolal jsem tedy do servisu Auto Konečný Rýmařov  (mám to k nim cca 8 km) se žádostí o odtah vozidla a jeho následnou opravu. Běkem cca 1,5 hodiny pro auto přijeli. To bylo ovšem jediné pozitivum na celé zakázce. Já jsem se dopředu neptal na ceny služeb, jelikož jsem nechtěl řešit nějakou stokorunu a předpokládal jsem, že jsou v okolí tyto služby na podobné cenové hladině. Jak jsem se mýlil. Závada byla  (jek se později ukázalo) rozpojená palivová hadička někde u palivového čerpadla u nádrže. Ještě jsem firmu požádal o výměnu 3 ventilků, jelikož jsem neustále musel dofoukávat kola. Faktura za napojení hadičky, výměnu 3 ventilků (šlo pouze o ventilky, bez snímače stlaku) a odtah ze vzdálenosti 8 km činila 15.186,- Kč a to mi ještě bylo majitelem sděleno, že pokud budu chtít platit kartou, bude mi mudet připočítat částku, která mu banka strhává při platbě kartou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám