Hlavní obsah
Nakupování

Jezte salát celerový…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Abychom se mohli vypravit do přírody, je dobré a hodící se mít dobrou kondici. Ač nám chutná bůček a sladkosti, přece jenom by bylo lepší konzumovat salát celerový.

Jestliže osoba dává do košíku jeden celer, nejedná se o nic divného. Ani dva kusy nezasvěceného člověka moc nezaujmou. Jenže já jsem na vlastní oči spatřil pána, který jich nakoupil nejméně 10 kusů.

Článek

Kdo by staré doporučení neznal. Jistě není třeba dopisovat druhou půlku. A jestli se najde někdo, kdo ji dosud ještě neslyšel a/nebo již zapomněl, aspoň má konkrétní důvod, proč by mohl kontaktovat někoho ze svých znalejších přátel. Důvodu se snad dovtípí.

Stalo se před pár dny. Jestliže osoba dává do košíku či do pytlíku jeden celer, nejedná se o nic divného. Ani dva kusy nezasvěceného člověka moc nezaujmou. Jenže já jsem na vlastní oči spatřil pána, který jich nakoupil nejméně 10 kusů. Ale možná je můj odhad nepřesný. Celeru bylo spíše k patnácti kusům. Nelze si asi nevzpomenout právě na známou průpovídku. Čtenářstvo by mohlo namítnout něco o nákupu pro školní jídelnu, případně pro skautský tábor. No - s nejvyšší pravděpodobností bude vedle. Jednak vůbec nevypadal na zásobovače veřejného ani jiného typu stravování. Jednak systém doplňování potravin běží jinak. Pro úplnost dodám, že zajímavý byl i pohled na velikost jeho bot. Nebyla impozantní, ale s ohledem na výši postavy se blížila k mimořádnosti. Musím se přiznat, že bot jsem si nevšiml. Tak jsem se zahleděl na celery. Možnou souvislost mi pošeptala spřátelená prodavačka, s níž občas prohodím pár slov. Nevypadá zrovna reprezentativně, ale musím uznat, že s ohledem na vyšší věk a časté pracovní směny má docela přehled. Rozhodně větší než mnozí nezaměstnaní, kteří na studium mají dostatek času každý den, přesto úroveň u části z nich je na zoufale nízké úrovni. Při konfrontaci s ní by odsud patrně vítězně nevyšli. Zdá se mi, že velmi dobře naplňuje poznatek „jednooký králem mezi slepými“. Jak se též říká, nemusí pršet, stačí, když kape.

Překontroloval jsem si účtenku, porovnal jsem si nákup do batohu a zamířil ještě na jedno obecně známé místo. Nešlo o náhodu, opravdu jsem ho potřeboval navštívit. K celé celerové anabázi by bylo užitečné doplnit intimní informaci z WC. Snad ani nepůjde o překvapení, když napíšu, že jsem zde narazil na „svého muže“. Vyzbrojen myšlenkou na staré doporučení v celém rozsahu a pamětliv na ještě čerstvou poznámku prodavačky jsem si všiml další zajímavosti - rozhodně nestál natlačen na pisoár. Vysvětlete si moje zjištění, jak chcete. Třeba ten pán o oné zásadě nejen dobře věděl, ale jeví se, že ji poctivě „dodržuje“. A má výsledky! Nic netvrdím, pouze spekuluji.

A třeba mně nyní někdo vytkne, že jsem se měl zeptat, ba přímo podívat, samozřejmě tajně. Vše je možné. Ale nezapomínejme, že mezi poznání expertů na duševní procesy lidí patří zjištění, že muži během procesů na WC spolu obvykle nehovoří, nic neprobírají a plně se soustřeďují na správný výkon. Naopak na WC opačného pohlaví vše probíhá poněkud jinak, dalo by se říci opačně. Zvenku se zdá, že dámské močení je snadnější, když ženy spolu mohou promlouvat. Při znalosti příčin zevnitř dojdete k jiným závěrům. Není zde prostor je detailně probírat. Kdo by snad měl větší zájem, jistě si odpovídající cestu najde. Malou nápovědou je, že příčiny současného stavu je potřebné hledat v dávné lidské historii.

Ať se již rozhodnete pro jakoukoli cestu, celerové radovánky si klidně můžete dopřát. Vedle salátu přijdou k chuti například i na oleji opečené placičky. Pro TV show nejsem zdatnou konkurencí, a proto se neodvažuji radit. Při pohledu na zdravé stravování by celer jistě měl vyhrát nad koblihou a jejími sladkými a sádelnatými „kamarádkami“. V případě prohry bude mít konzument/ka také něco velkého. A máme druhou příležitost k dovtípení. Tak ať žije celer! Čím více kusů…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám