Hlavní obsah
Umění a zábava

Čtyři podařené silvestrovské vtipy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Čtyři silvestrovské vtipy

Článek

Říká lidovecký poslanec kolegům - „Když jsem se vrátil ze Silvestra, tak mne děti nepoznaly, fakt vůbec mne nepoznaly! “
.
„Tos musel ale pěkně vypadat, bratře…!“
„To ani ne, ale když jsem vystřízlivěl, zjistil jsem, že jsem v cizím bytě…“

--------------------------------

Rozhovor dcery s otcem ("vrtulníkem" , který rád dohlíží na vše , co se děje):


„Kdy přijdeš na Silvestra domů?“
„Až budu chtít.“
„Ale ani o minutu později!“

----------------------

„Tohle byla báječná jednohubka, milostpaní, ostrá jako meč,“ chválí host Jirka novoročního rána paní domu.

„Bohužel, pane Jiří, to byla naše drátěnka na nádobí!“

-----------------------

Při silvestrovské korporátní zábavě : „Vy jste nadřízený mého manžela?“ „Nikoliv, mladá paní.“ „Tak dejte laskavě tu ruku z mého zadku“

---------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz