Hlavní obsah
Umění a zábava

Čtyři skvělé vtipy o Brnu a Brňácích

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Čtyři skvělé lednové vtipy o Brnu a Brňácích.

Článek

Stojí zcela bezradný (ka)Brňák před mapou metra a ptá se kolemjdoucího:

Ta modrá čára, to je trasa „D"?

Pražák se na něj povídá a říká: „Ne, to je Vltava.“

-----------------------------------------------------------

Vypráví Dáša kamarádkám v Nuslích.

Chtěla jsem si nechat udělat tetování, ale rodina mi to vymlouvala. A říkala, že když o to tolik stojím, ať si to nechám udělat na nějakém opravdu bezvýznamném místě.

Tak jsem si nechala na hlavu vytetovat draka v brněnském tetovacím salónu.

-----------------------------------

Sedí pražský a brněnský advokát v hospodě a po čtyřech pivech říká Brňák: „Chlapisko, víš, co si v Brně říkáme o Vás - pražských právnících?? “
Pražák odvětí: „Ne.“
„Že jste strašně předražení , namyšlení a neplníte termíny…“

Pražák suše odpoví: „A víš, co si v Praze říkáme o Vás - Brňácích?“
Brňák: „Ne.“
Pražák: „Vůbec nic, voe“.

-----------------------------------------------

V Brně pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá:
„Tý, kémo, nechlemté tu vasrůvku z tej atajnkaserne, blejó do teho
zkalené machři a chčijó do teho fakani!“


Chlápek se otočí: „Hele pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem až z Prahéé.“
„Aha tak to jo,“ říká Brňák a pokračuje:

„Povídal jsem, voda je to dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte.“

---------------------------------

(Autor je taky z Brna, kdo si neumí udělat legraci sám ze sebe, tak by neměl psát…)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz