Hlavní obsah

Čtyři vtipy o hajných pro víkendovou pohodu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Čtyři vtipy o hajných (nejen) pro víkendovou pohodu

Článek

Hajný volá na policii (158) , že se mu ztratil jeho věrný pes.
Hajná: „Co tak vyvádíš pro zatraceného psa? Takhle bys nebláznil, ani kdybych se ztratila já!“


„A bylas čtyřikrát vyznamenaná na výstavě?“

--------------------------------------------------

Hajný kupuje pro psa misku na vodu. Prodavač se ptá:
„Nechcete misku s nápisem PRO PSA, aby nedošlo k záměně?”
„Není třeba. Pes neumí číst a já vodu nepiju!“

---------------------------------------

Zajíci si hrajou na louce, když jeden: „Utíkejte, jdou ožralí myslivci!”
„Neplaš, ty nás netrefí.“
„To ne, ale pozvrací nás.“

----------------------------------

Po ulici jde hajný a je viditelně naštvaný. Když na rohu zlostně kopne do koše, osloví ho opodál stojící bezdomovec: „No tak, člověče, uklidni se. Proč jseš vlastně tak naštvanej?”
„Hospodský mě vyhodil z hospody,“ stěžuje si hajný, „že už prej mám dost!“


„To buď ještě šťastnej,“ utěšuje ho bezdomovec, „mě vyhodil, že mám málo!“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Myslivecké knoflíky

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz