Hlavní obsah

Dobré ráno, Brno z Ostravy. Vtipný mistr instalatérský.

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Znak Ostravy

Ostrava vs. Brno - Kdo má vlastně lepší a zábavnější Dobré ráno?

Článek

Dnes ráno jsem v rámci přípravy na večer ( další skopičiny Honzy Kolaříka a jeho povedené televizácké partičky v seriálu Dobré ráno, Brno 2 ) jsem sledoval na ČT 2 skutečné Dobré ráno z Ostravy…

Přátelský šťouchanec na Sever naší Moravy - Povšimněte si DR Brno bude dnes na ČT 1 , DR O(s)trava je pouze na ČT 2.

-----------------

A jak by řekl Michael Kocáb - Viděl jsem tam věci vskutku monstrózní.

Host mistr, co učí na SOU instalatéry, správný holohlavý chachar ostravsky.

Moderatizátor: studují u vás i ženy?

Mistr obecně korektně:…rozpráví „kratce“ ale docela rozvláčně, jak je jejich škola otevřená opravdu pro všechny..a jak by se holky hodily třeba na revizačky s maturitou, "…by chodily jen s tuštičkou a zapisovaly “ - zasní se mistr odborného výcviku instalaterského…)

Moderatizátor - popravdě, já jsem instalatérku ještě neviděl

Mistr (asi vypadl z role) - Já taky ne!

Anketa

Raději mám
Dobré ráno z Brna
33,3 %
Dobré ráno z Ostravy
16,7 %
Pivo zez Plzně
50 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 6 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz