Hlavní obsah
Satira

Jsem muž, jasně, že umřu o sedm let dříve…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kolman

Parodie na jeden „internetový trend“. Jsem Pirát , jasně, že…

Článek

Mužská sloka

Jsem muž, jasně, že mám v hlavě jenom sex a fotbal.

Jsem muž, jasně, že u rozvodu přijdu o většinu majetku.

Jsem muž, jasně, že umřu o sedm let dříve než normální lidi.

Jsem muž, jasně, že mi nevadí radikální feministky.

Jsem muž, jasně, že nezvedám prkýnko na WC.

Jsem chlap, jasně, že si připadám děsně důležitý…

----------------------------------

Brněnská sloka

Jsem Brňák, jasně, že „miluji“ Spartu a Slávii

Jsem Brňák, jasně, že chodím na pivo s Bolkem Polívkou

Jsem Brňák, jasně, že v jedenáct mám už dvanáct hodin, a jsem už dávno po obědě

Jsem Brňák, jasně, že se brzy přestěhuji do Prahy

Jsem Brňák, jasně, že moje máti znala Frantu Kocourka

Jsem Brňák, jasně, že si připadám děsně důležitý…

---------------------------------------------

Právnická stoka pardon sloka

Jsem právník, jasně, že jsem děsně namyšlený

Jsem právník, jasně, že si účtuji pět litrů za započatou hodinu bez DPH

Jsem právník, jasně, že vím zač je v Pardubicích perník a na Vltavě parník

Jsem právník, jasně, že hraji golf a žádný mini-golf

Jsem právník, jasně, že z hlavy znám všechny zákony a recentní judikaturu estonského ústavního soudu.

Jsem právník, jasně, že si připadám děsně důležitý…

---------------------------------------------

Parodovaný trend - zdroj:

https://www.lidovky.cz/video-idnes.aspx?idvideo=V240213_110500_idnestv_dafr

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz