Hlavní obsah
Umění a zábava

Kdo se boji Kalouska, ten se bojí voličů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Nevím jak vás, ale mne velmi rozčílilo nezařazení Miroslava Kalouska na kandidátní listinu do EP.

Článek

Paní Pekarová to dobře řekli, zloděj zlodějská pan Kalousek nemůže kandidovat do Brusele, vždyť nic neumí, dělal by tam jen ostudu, ať radši vrátí co nakradl, padáky… Já jsem kvůli němu , zloději zlodějskému, přece musel jít do politiky.

Řekl by k tomu asi Andrej Babiš . 😄😍

---------------------
Dominik Hašek k tomu dodává:
Připojuji se k bojkotu Evropských voleb a nebudu na nich startovat!

Když v nich nemůže soutěžit ing. Kalousek, tak to nejsou demokratické volby…i v Bělorusku jsou svobodnější.

(Dominik Hašek, SeznamZprávy, 14.12., 2023)

-------------------------------

Panu Kalouskovi roste popularita, což svědčí mj. o tom, že pracuje špatně, a je nebezpečím pro tuto zemi. Naopak naše vláda a hlavně já osobně dělám vše zcela nejlépe, a proto mi popularita klesla skoro k nule.

Jaký větší důkaz o tom , že Kalousek na kandidátku nepatří? A komu je z Kalouska zima ať si vezme dva svetry, já tady opravdu nejsem od toho, abych řešila takové triviality!

(Markéta Pekarová -Adamová, Idnes, 15.12.2023)

---------------------------------

Do politiky patří mladé pohledné ženy, a Kalousek je škaredý starý dědek.

(DaneSHE Nerudová, NeAktuálně.cz, 16.12.2023 )

------------------------

(satirický autorský text)

Anketa

Má Kalousek kandidovat?
Ano
75 %
Ne
10 %
Nikdy
15 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 20 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz