Hlavní obsah
Aktuální dění

Oběti pražského masakru nesmí být zapomenuty, pachatel ovšem ano!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kolman

Oběti pražského masakru nesmí být zapomenuty, pachatel ovšem ano!

Článek

RIP…

Byl jsem v zahraničí, tak jsem se nemohl jít dříve osobně poklonit obětem strašlivého masakru, tak jsem to napravil až včera.

Šel jsem pokorně zapálit svíčku před „brněnskou fildu“. Snad se již nikdy nic takového v Evropě nebude opakovat.

Čest jejich památce.

Foto: Petr Kolman

GCmvYVOWYAAbRyD

Anketa

Policie masakr na FF UK
zvládla skvěle
40,5 %
zvládla průměrně
2,7 %
policie částečně zklamala
13,5 %
policie zklamala výrazně, měl by odstoupit ministr vnitra
32,4 %
nevím
10,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 37 čtenářů.

Anketa

Legislativa na úseku držení zbraní a střeliva by se měla
Výrazně zpřísnit
69,1 %
Mírně zpřísnit
5 %
Naopak ještě uvolnit
20,7 %
Nevím
1,5 %
Je mi to jedno, stejně všichni jednou umřeme
3,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 2991 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz