Hlavní obsah
Názory a úvahy

Pivo, sex a hokej. Reklamy hlavně na pivo a mužskou erekci jsou zase tady na plný koule! Skórujme!

Foto: Leg. Medvěd

Fejeton k začátku hokejového šampionátu v Praze a Ostravě.

Článek

Dnes 11. května začíná svátek hokeje.

Ano, je tu opět ta nezaměnitelná atmosféra Mistrovství světa v hokeji, která znovu přilákala světovou pozornost. Praha a Ostrava se staly nekorunovanými ledovými pu(p)ky světa.

Naši skvělí hokejisté začali hned výhrou nad nebezpečnými Finy. Pravda sice „až“ na nájezdy, ale zvítězili jsme. Navíc nám neuznali jasný Palátův gól…

Avšak za vším tím ledem, adrenalinem a rivalitou se skrývá ještě jedna neodmyslitelná součást tohoto sportovního spektáklu - reklama na pivo a (ne)účinné přípravky proti mužské impotenci.

Výzva neopakovatelná

Mistrovství světa v hokeji není pouze o sportu, je to také obrovská příležitost pro reklamní značky, aby oslovily široké (především mužské) publikum, které se shlukuje u televizních obrazovek i přímo na stadionech.

A co by mohlo být pro tyto značky lákavějšího než spojit své produkty s emocemi, které vyvolává tento vzrušující sport?

Pivo, český národní nápoj, je neodmyslitelně spojeno s hokejem již desítky let. Jeho osvěžující chuť a schopnost povzbudit atmosféru dělají z piva nezbytný prvek každého hokejového zážitku. Reklamy na pivo během přenosů mistrovství světa v hokeji se stávají součástí rituálu, který doprovází každý zápas. Pivo se prostě stalo nedílnou součástí tohoto sportovního svátku.

Snad nám byrokraté z Bruselu pivo na hokeji nikdy nezakáží, a stejně vtipné reklamy na něj.

Ale co přípravky proti mužské impotenci?

Pro mnohé by to mohlo vypadat jako nečekané spojení, ale ve světě reklamy platí, že všechno je možné. Mistrovství světa v hokeji přitahuje mužské publikum všech věkových kategorií.

Ergo kladívko, pro mnohé z nich je to příležitost k posedání u televize nebo v hledišti s pivem v ruce a sledování oblíbeného sportu. Pro reklamní značky zaměřené na mužskou impotenci je to ideální okamžik oslovit svou cílovou skupinu a připomenout jim, že existují řešení pro jejich intimní problémy.

Reklamy na přípravky proti mužské impotenci během přenosů hokejových zápasů se často snaží využít sportovního ducha a mužské soutěživosti.

Zobrazují úspěšné muže, kteří překonali své problémy díky těmto přípravkům a teď se mohou plně věnovat svému životu, včetně sledování mistrovství světa v hokeji. Prostě mohou skórovat v každém slova smyslu.

Pivo, sex a hokej

Ať už jste fanouškem hokeje, milovníkem piva nebo hledáte řešení pro své intimní zdravotní problémy, Mistrovství světa v hokeji nabízí něco pro každého.

Ať už je to vzrušení ze hry na ledě, osvěžení v podobě chladného piva nebo povzbuzení díky reklamám na přípravky proti mužské impotenci.

Přátelé, jedno je jisté - tato událost neustále dokazuje svou schopnost spojit sport, zábavu a reklamu do jedinečného a nezapomenutelného zážitku.

Češi do toho! Skórujme!

Anketa

Jak tpujete výsledek našich chlapců?
Zlato
16,7 %
Stříbro
0 %
Bronz
16,7 %
Bez medaile a velká ostuda
50 %
Nevím, nejsem Robert Záruba
16,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 6 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz