Hlavní obsah

Pravdivý příběh. Co jsem dnes pořídil v supermarketu a kolik jsem za to zaplatil?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Jen pro silné povahy. Co jsem dnes koupil v obchodě. Text není vhodný pro osoby mladší 18 let.

Článek

Velevážené publikum, navzdory Fialové drahotě jsem se vypravil dnes do města do nejmenovaného prestižního obchodu pro máslo.Jelikož mám doma poslední dvě, a chystám se zítra vařit chleba s máslem.

In medias res - I když jsem zaplatil 378, 83 Kč. (včetně DPH) , tak máslo prostě nemám. Viz fotodokumentace níže.

Navíc, když chcete dnes vydělat 378,83 (čistého) , tak vás to přijde na cca 520 hrubého

Stalo se Vám někdy něco podobného? Popřípadě napište do „kolmantářů“ pod článkem.

Foto: Petr Kolman

účtenka pana Kolmana

a přichází finále

Foto: Petr Kolman

účtenka 2 díl

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz