Hlavní obsah

Tři vtipy a jedna hádanka o víně. Z deníku Jihomoraváka

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Pro víkendovou pohodu - pár vtipů o víně.

Článek

Do sudu

„Co udělá Moravák , když spadne do sudu s vínem? Vyleze za dvě hodiny, aby si dal něco na zub.“

-------------------------------------

Ve víně je.....

Říká brněnský zastupitel manželce: Vždy znovu žasnu, jak krásně vypadáš po třech skleničkách vína!

Ona: Ale já jsem vůbec nepila!

Manžel: Ale já ano.

------------------------------------------------------

Před bran(k)ou pekelnou…

Potkají se dva opilí Moraváci před brankou u baráku a začnou kecat:

- Nazdar! Já sem Jura Hovorka.

To není možný! Já sem taky Jura Hovorka!

- Kámo, já tady bydlím.

- No, ja tady taky bydlím!

- Tak jdem dovnitř, ať nám to někdo vysvětlí.

Zazvoní, otevřou se dveře, vyjde žena a začne řvát na celé Hodonínsko: No to je mi nádhera. Otec a syn a sežratí, jak ta čuňata !

Hádanka na závěr

Baví pražský manažer společnost - Dámy a pánové, o kterém vínu nyní hovoříme: v chuti osloví příjemnou a hebkou tříslovinou, v plné dochuti jsou cítit zajímavé tóny po višňové marmeládě, brusinkách a černém jeřábu, doplněné hořkou čokoládou. Víno se doporučuje především ke zvěřině, čokoládovým dezertům a sýrům s bílou plísni.

- Stando, pro pět ran do Pankráce, že to je to víno, které jsme dostali od tchána z Moravy, a tys ho všechno vypil předevčírem u televize! Skočí mu do toho rázně manželka!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz