Hlavní obsah
Umění a zábava

Tři vtipy na konec o hodinu delší neděle a začátek pracovního týdne

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kolman

Tři pěkné vtipy na konec o hodinu delší neděle a začátek pracovního týdne

Článek

Dvě brněnské maminky si v lužáneckém parku povídají o tom, co nejvíc bolí.

Poslouchá je děda Lebeda a praví: „Nejvíc bolí, když lezou zuby.“
„A vy si to, dědo, pamatujete?”
„Včera jsem je snědl s polévkou a dneska ráno vylezly.“

--------------------------------------------

Ostravak přijde krátce po otvíračce do baru na Stodolní a v ruce drží malou želvu.

Ta je chudinka šíleně potlučená. Jedno oko má namodralé, dvě nohy zafačované a celý krunýř omotaný lepicí páskou. Hospodský se chlápka ptá, co s tou želvou je.
„Nic. Tahle želva je akorát hrozně rychlá. Schválně, dáme závod o litr , váš pes a moje želva.

Zaveďte svého psa na jeden konec sálu, jděte na druhý a zavolejte ho. A moje želva tam bude dřív než váš pes.”


   Hospodskému se to zdá zajímavé, tak si plácnou.

Postaví svého psa na jeden konec sálu, dojde na druhý a hvízdne. Jenže chlápek najednou vezme svoji želvu do ruky, hodí ji přes celou místnost k hospodskému a povídá: „Říkal jsem, že tam bude dřív než ten pes!“

--------------------------------

Představ si to,“ vypráví v hospodě David . „Přijdu domů, otevřu skříň - a v ní nahý chlap!”
„A co je na tom divného?“ mávne rukou kámoš Ruda . „Všechny ženské jsou mrchy, s tím nic nenaděláš.“
„O jakých ženských to mluvíš?“ podiví se David „Vždyť já jsem svobodný!“

---------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz