Hlavní obsah
Umění a zábava

Víte, kdo já jsem? aneb Tři vtipy pro nedělní pohodu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Víte, kdo já jsem? aneb Tři vtipy pro nedělní pohodu

Článek

Jeden drsný učitel byl velmi důsledný při dodržování podmínek u testů, a když řekl, že test skončil, tak kdokoliv ještě něco psal, dostal nedostatečnou.

Jednou takhle jeden student v pohodě po skončení testu, když ostatní odevzdávali, ještě dvě minuty psal, pak se zvednul a nesl papír ke katedře.

Pedagog na něj: „Mladíku, ani se neobtěžujte. Máte to za pět.“

„Pane profesore, vy nevíte, kdo jsem!“

„Ne, to nevím, a vůbec mne to nezajímá. I kdybyste byl mladý Fiala , z tohohle testu máte prostě za pět!“

„Vy fakt nevíte, kdo jsem???“ ptá se cápek s téměř hysterickým výrazem ve tváři.

„Vůbec netuším, kdo si myslíte, že jste.“

„Tak to je dobře!“ řekl týpek a  vrazil svoji písemku doprostředka štosu s ostatními a kvapně opustil fyzikální učebnu.

----------------------------------------------

Ptá se pražská učitelka Tran Hoa (dříve by to byl dotaz na Pepíčka, ale vše se mění, i anekdoty) :

"Který pták je nejchytřejší?"
"Vlaštovka"
"Proč zrovna vlaštovka?"
„Protože v září, na začátku školního roku, odlétá.“

----------------------------------------------------------

Ve druhé třídě povídá smutně Terezka svému klukovi: „Davídku, moji rodiče mi zakázali s tebou chodit.“


„To nevadí. Najdu si jinou.“

-----------------------------------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Vlaštovka

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz