Hlavní obsah
Umění a zábava

Vtipy (nejen) o brněnských dětech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

S úsměvem se žije líp, i v Brně!

Článek

Na Lesné

V brněnské škole učitelka dětem povídá: „Děti, vymyslete větu, která obsahuje slovo úplněk“

Za chvíli se přihlásí Pepíček a povídá: „V létě jsou sáňky úplně k ničemu!“

--------------------------------------

Mezitím v Brně - Králově poli…

"Petříku, čím chceš být, až budeš velký?"
- „Debilem.“
"Proč zrovna debilem?"
„Když spolu s tátou jdeme na procházku, stále mi ukazuje a povídá: 'Podívej, jaké Porsche má ten debil, podívej, jakej luxusní barák si postavil ten debil nebo podívej, jaká krásná holka chodí s takovým debilem!'“

--------------------------------------

Obřany

Říká v brněnských Obřanech Jura kamarádům:

„Když jsem byl malý, hrál jsem si na to, že jsem opilý.
Teď, když přijdu domů, hraju si na to, že jsem střízlivý.“

--------------------------------------

Z Brna-Bystrce

Matka rozčileně telefonuje učitelce:

„Prosím vás, nedávejte dětem úlohy z matematiky, ve kterých láhev piva stojí tři koruny osmdesát. Manžel pak nemůže celou noc spát!!!“

Foto: Petr Kolman

425385202_7095047420581933_6439672828040917550_n

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz