Hlavní obsah

Vtipy (nejen) o dětech z brněnských Vinohrad, Žižkova a možná i Karlína.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

S úsměvem se žije líp v Praze i Brně.....

Článek

Syn v brněnském Karlíně se ptá otce: "Tati, komu mám více věřit rádiu nebo mamince?"
Otec: "No synu, přijde na to… a co jde?"
Syn: „No v rádiu včera říkali, že je venku hodně smogu, ale maminku jsem slyšel říkat do telefonu, že vzduch je čistý…“

---------------------------------------------

Dcera na Žižkově (ulici v Brně) povídá otci:
„Tati, jeden kluk ve škole mi říkal něco, čemu sem nerozuměla. říkal, že mám hezký čelní sklo, překrásný kufr, supr karoserii a moje nárazníky jsou bezchybný.“
Otec důrazně : „Řekni mu, že jsi ještě v záruce, a jestli se opováží otevřít ti kapotu, aby zkontroloval hladinu oleje, tak mu urvu výfuk!“

------------------------------------------

Mezitím na (brněnských) Vinohradech

Novomanželé vycházejí po svatebním obřadu z vinohradského kostela.
Kolemjdoucí děti se na sebe zašklebí a jeden z nich řekne: ´Vystrašíme je!´
Druhý neváhá, rozběhne se k nim a křičí: ´Ahoj, tati.....´

------------------------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz