Hlavní obsah
Umění a zábava

Vtipy o Moravácích za všechny peníze

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Únorové tipy pro lepší náladu nejen na Moravě

Článek

Baví se ve vinném sklípku

Já jsem z půlky taky skoro Moravák.
„Jak to, Karle? Vždyt oba tvoje rodiče jsou Pražáci, a že bydlíš 6 let ve Znojmě z Tebe Moraváka ještě nedělá! ”
„No když jsem přišel na Moravu, měl jsem sotva 60 kilo a teď už mám přes metrák.“

--------------------------------------

Řeka Bečva

Strýc Kolařík stojí na mostě a hrozně nadává. Přijde k němu „měšták“ a ptá se, co se mu stalo, že tak nadává.
„Ale, spadly mi brýle do Moravy!”
„Ale strýcu, vždyť je to Bečva!”
„Máte pravdu, ale já bez brýlí fakt blbě vidím…“

------------------------------------

Nomen omen

V holomócké fakultní nemocnici je první den nový doktor.
„Doktor Noha,“ představuje se kolegům.
„A léčíte také něco jiného?“

------------------------------------

Žárlivost

Co je vrchol severomoravské žárlivosti?
Když chlap rozbije hubu gynekologovi své roby.

------------------------------------------------

Foto: freepik.com

561px-Coat_of_arms_of_Olomouc,_city_in_the_Czech_Republic.svg

Anketa

Vadí vám zdražení piva?
Ano
88,4 %
Ano
4,3 %
Ano
3 %
Ano
4,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 699 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz