Hlavní obsah
Umění a zábava

Vtipy o policistech z Brna a okolí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Pomáhat a bavit…pro dobrou ( a ještě lepší) náladu před víkendem.

Článek

Dva brněnští policisté mají u přehrady ( u prýglu, řekl by domorodec ) přesně změřit, jak je vysoký telegrafní sloup, ale nedaří se jim to.

Opodál přihlíží bystrcká babička a poradí jim, ať ho podříznou a v klidu změří na zemi. Tak se i stane.
Když se vrací na služebnu, plácne se jeden do hlavy a říká: „To jsme ale blbci, takhle je nám to houby platné, měli jsme přece změřit, jak je vysoký a ne dlouhý!“

--------------------------------------

Policista z Brna - Líšně jde tapetovat byt. Vzpomene si, že soused (též policajt) tapetoval nedávno. Zaběhne k němu a ptá se ho:

„Kolik balíků tapet jsi kupoval?"
„Deset.“

Po týdnu za ním přijde znovu:
„Poslyš, ty jsi mi tedy pomohl! Vždyť mi stačili jen čtyři balíky.“
„Vždyť i mně.“

--------------------------------------------

Naskočí policista v Brně na Cejlu do tramvaje č.4  a zařve: „Sledujte ten taxík!"

---------------------------------------------

Policista z moravské metropole se oženil. Za pár dnů přijde do služby a kolegové samozřejmě vyzvídají: „Tak co? Jaká byla svatební noc?"
„Kluci, to mi nebudete věřit,“ povídá novomanžel, „Já jsem byl ráno tak rozespalý, že jsem ze zvyku vytáhl peněženku. Vzal jsem z ní devět stovek a položil je na noční stolek. Manželka se probudila, kouká na to…"
„Průšvih, co?!“ chytají se za hlavu kolegové.
„Ne, dobrý! Říkala, že v manželství už to není tak drahý - a vrátila mi dvě stovky!“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz