Hlavní obsah

Vtipy o policistech z Plzeňska, Klatovska a Karlovarska.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Kolman, 2022

S úsměvem se žije i slouží líp…i na západě Čech

Článek

Stojí dvě manželky karlovarských policajtů na balkoně, pokuřují cigárko a najednou ta jedna povídá:
"Hele Heduš, támhle dole jde tvůj manžel a má v ruce kytku! Ten je ale pozornej!"
Druhá odpoví: "No jo, to zas budu mít celou noc nohy od sebe"
První: „Cože, vy fakt nemáte doma vázu?“

------------------------------------

Policajt zez Plzně si vypíchnul oko a dostal od pojišťovny 10 000 Kč.


Vyběhne šťastně před budovu pojištovny a povídá si pro sebe: „Vypíchnu si i druhé a už budu mít na velkou LCD televizi, ještě větší než má náčelník !“

--------------------------------

Na obvodní oddělení Policie ČR v Klatovech přiběhne muž a zoufale křičí: "Zavřete mě! Prosím, moc prosím, zavřete mě!"
Policista: "Co blázníte, člověče?"
"Zavřete mě! Já jsem vystřelil na svou tchýni!… Zavřete mě!"
Policista Mareš: "A trefil jste se?"
„Právě, že ne!“

-----------------------------------

Vypráví fyzická osoba z Rokycan:

Když jsem byla dítě, celé noci jsem se modlila, aby mi Bůh seslal nové kolo.
Pak jsem pochopila, že takhle Bůh nepracuje. Tak jsem kolo ukradla a požádala ho o odpuštění.

Foto: Pixabay

Plznička

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz