Hlavní obsah

Vtipy o severomoravských a slezských seniorech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: freepik.com

S úsměvem se žije líp - a to není žádný vtip, ani na Severu.

Článek

Ptá se ostravský senior známého -

- Francku, co to máš na tváři?“
„To je jizva z fronty.“
- „Jsem nevěděl, že ty jsi bývalý voják?“
„Ne! Já byl v Kauflandu…“

-------------------------------------

Telefon v opavské nemocnici: „Haló - to je ARO?”
„Ano.“
„Přivezli k vám pana Semeráka?”
„Ano.“
„Žije?”
„Ještě ne.“

-----------------------------------

Věčně mladá ostravská seniorka přišla k doktorovi v Porubě a povídá: „Pane doktore, musíte mi pomoct, všechno mě bolí.“
„Jak to myslíte, všechno? Buďte trochu konkrétní.“
„Slečna“ se dotkla prstem ucha a vykřikla bolestí. Pak se dotkla kolene a zas, dokonce i dotek ramene nebo tváře bolel.


MUDr. se na zamyšleně podíval a říká: “ Máte zlomený prst."

------------------------

Olomoucký senior na manželku: "Kde se zase flákáš?"
Ona: "Pamatuješ si to zlatnictví, kde mají ten briliantový náramek, který se mi tak líbil?"
On: „Ach ano ano miláčku můj, no jistě, že si pamatuji.“
Ona: „No tak jsem byla v cukrárně hned naproti.“

-----------------------------------

Ostravsky senior se vrátí z dovolené v Tatrách a vypráví svým kámošům na Stodolní : „Představte si, že v těch Tatrách mají vzduch, co není vidět!“

-------------------------------------------

Anketa

Které město na severu Moravy máte nejradši?
Ostravu
40,6 %
Karvinou
7,5 %
Třinec
9,8 %
Havířov
13,5 %
Prahu
28,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 133 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz